Ma simt ca un gandac…incep sa ma tarasc, sa-mi intind antenele si eventual sa obtin cateceva fara nici cel mai mic efort.
Nici creierasul meu parca nu mai functioneaza la parametrii maximi. Ceva, o bucatica din mine s-a pierdut pe drum. Singurele mele preocupari acum sunt legate de urmatoarele analize medicale, cand se fac 10-12-16 sapt de sarcina, ce sa fac sa o provoc pe Andra la o lectie de engleza interactiva si tot asa… Nimic important sau macar un pic interesant.
Unde-s studiile mele de altadata??
Va pupa mama, dragii mei, si sa stiti ca nu-s asa tot timpul. O sa-mi revin…dar trebuie sa aveti rabdare cu mine. Si eu, promit ca incerc sa imi pastrez rabdarea pentru voi!

Lasă un răspuns

