Azi dimineata am avut zi de teatru…dar si de nervi! Din plin! Cateodata imi vine sa mananc cate putin din portelanurile de la baie, din prosopul cu care ma sterg pe ochi sau din cheia cu care dau sa incui usa. Si asta doar pentru ca nervii mei pot fi facuti pane in acel moment iar eu nici macar n-as simti.
Oboseala, bat-o vina!!! Poate si schimbarea fusului orar…
Andra din nou a facut spectacol dimineata, cu miorlaituri la refuz, cu aruncat papuceii din picioare dupa ce cu chiu cu vai reusisem sa-i pun pe picioruse, cu zgariat. Cel mai mult ma enerveaza miorlaitul fara argumente. Si cum nici eu nu-s prea „simpatica” dimineata…face ca totul sa se naruie „perfect”!
Copila mea mica si rautacioasa nici macar nu realizezi ca si atunci cand am nervii pusi pe papiota iar tu ma faci sa ma transform in ingerul negru al zilei, eu te iubesc si te ador cu tot sufletul meu!!!

Lasă un răspuns

