Sunt mandra

O noua etapa in care trebuie sa-mi linistesc nervii care o iau razna. Un nou moment in care imi vine sa urlu sau sa imi iau lumea-n cap!! Da, Andra din nou il sufoca pe Radu, din nou tati vine si pune gaz pe foc, din nou trebuie sa-mi gasesc echilibru si sa caut maturitatea.

Andra e din nou „certata” si ea se autoiozoleaza in camera ei. Singura!

Si eu o aud cum geme incetisor, o aud ca sufera, o aud cum incearca sa-mi atraga atentia doar pentru ca in secunda urmatoare eu sa ma infiintez alaturi de ea pentru a o consola. Nu era cazul. A gresit prea mult. Stateam sfasiata de durere si-mi cautam alinarea intr-o bucata de ciocolata strangand din pumni si murmurandu-mi ca pentru mine: voi rezista!!!

Trec minutele foarte greu, ca zilele…

Imi fac curaj sa mai gasesc inca odata cuvintele cele mai potrivite pentru a avea inca o discutie despre ceea ce trebuie evitat in actiunile vis a-vis de un bebelus asa ca ma prezint in camera ei. Surpriza!!! Patul era asternut, Andra era schimbata in pijamale, hainutele erau frumos impaturite la marginea patului si copilul meu mic si adorat era bagat la nanita. M-am asezat usurel langa ea, am luat-o in brate, i-am sarutat inca odata perisorul ei minunat si m-am pus la povesti. Nu stiu daca m-a auzit, nu stiu daca dormea…

Dimineata, cand am facut eu ochi, ma priveau doua smaralde minunate. Era deja schimbata de pijamale ceea ce pentru mine a reprezentat o mare surpriza si in loc de „Buna Dimineata” am primit cuvinte binecuvantatoare: „Mami, te rog sa ma ierti ca m-am purtat urat aseara! Uite, m-am imbracat singura, m-am spalat pe ochi si pe dinti, mi-am facut patul…” apoi intr-o strigare sfasietoare pentru sufletul meu a venit si m-a luat in brate, suspinandu-mi in ureche: ” Mami vreau sa fii mandra de mine!!!!”

Lasă un răspuns

