Cand pisica are treaba…

Privesc de jur imprejur si-mi spun ca trebuie sa ma reorganizez ca nu se mai poate. Apoi, realizez ca la noi la „discoteca” e mai aglomerat decat in alte parti asa ca trebuie sa gasesc o solutie de compromis.

Andra, te rog eu frumos, stai putin cu Radu sa dea si mami cu aspiratorul. Uite, citeste-i o poveste sau gaseste tu ceva cu care sa te joci si sa-l implici si pe el.

Fericire!!! Se pare ca am ajuns la un compromis, ca am gasit formula magica. Doar ce-o vad pe Andra ca tasneste spre camera ei pentru a-si pregati arsenalul. Ma indrept si eu tacticos spre aspirator si carpe de praf si incep constiincios sa trebaluiesc mutandu-mi gandurile de la copii catre altele. Si-n bazaitul asurzitor al dihaniei inghititoare de praf se distinge un scancet razvratit alaturi de-o chiuiala si-un raset nestavilit! Navalesc inspre ei si imaginea lui Radu ma surprinde.

Nu-mi pot stapani un zambet si incerc sa imi imaginez pasii prin care s-a ajuns in starea asta. Toate bijuurile Andrei sunt insirate pe pat.

Strig : „O, pasa, fiu de beduin!!!” si incep sa zambesc amar amintindu-mi etapele de disconfort pe care i le cream fratelui meu cand era mic.

Il pup sa-l linistesc si-l salvez din bratele puternic strangatoare ale surorii lui.Radu parca se smuceste sa scape de „nebunia” Andrei da din maini si din picioare ca si cum s-ar impotrivi regimului ei autoritar.

Ma intorc la alea casnice dar nu inainte de a-i ruga sa schimbe tactica de joc.

Da, Andra e cea mai intelegatoare faptura de pe pamant asa ca urmatoarea schema de joc de numeste „tavalugul”. Adica se ia copilul pe burta si se rasuceste de pe-o parte pe alta. E adevarat ca eu am invatat-o numai ca de fiecare data cand schimbam pozitiile si ea era „dedesubt” aveam grija sa nu o strivesc. Ei, ea nu cunoaste asemenea secret.

Din nou tin o lectie de comportament si ce mi-as dori eu sa se intample…si ne-am vazut din nou fiecare de activitatile noastre.

Liniste!! In casa la noi e liniste! O liniste apasatoare. Nu se aude nimic, doar carpa mea indepartand un fir de praf. Surprinzator! Ma arunc in valtoarea evenimentelor si ma stept sa se fi intamplat o tragedie.

In dormitor…nimic. Copiii mei disparusera ca prin farmec. Parca s-ar fi deschis pamantul si i-ar fi inghitit! Imi tasneau lacrimi din ochi ca nu-i gaseam.

Descoper doar un patut de bebelus in care s-au adunat mormanele de lucruri.

Dupa minute bune care par a defini eternitatea…se aude puternic:

– SURPRIZA!!!!!

Am concluzionat ca este mai important sa particip la astfel de momente asa ca le-am lasat pe toate balta, am privit in jur si-am observat: CASA MEA ESTE PERFECTA!

3 responses to “Cand pisica are treaba…”

  1. NelaM says :

    Un pupic dulce pentru doamna pisicuta si puiutii ei zburdalnici.

  2. Liliana Moise says :

    Sar’mana de aprecieri.

  3. Iulika says :

    Ce frumos!!Andra e o draguta si o frumoaså care o ajuta pe mami ei!Nu mai conteaza cum si cat..:)

Lasă un răspuns

