New look

Este o vreme extrem de urata, ploua marunt si totul este gri. Dar totusi mi-am facut curaj sa o trimit pe Andra la gradinita pentru ca acolo ii este bine, socializeaza, face activitati conform varstei ei, mai pune tara la cale cu vreo prietena, se mai cearta cu alta pe motiv de furat „iubitul”, deh… de-astea firesti. Si acum…mi-e dor de ea. Ma obisnuisem sa negociem fiecare minut. Acum e liniste.

Asa ca

imi trebuie o noua ocupatie. Hmmmmm, mai am inca un copilas si pentru ca inca nu am avansat pana la certat parte

in parte imi dau seama ca ma pot manifesta artistic in voie.

Am concluzionat ca freza lui nu-i tocmai in regula pentru un cavaler ca el cu toate ca este simpatic asa…ca un motociclist

pankist.

Asa ca m-am inarmat cu aparatul de tuns si-am purces la drum. Trebuie sa arate si el mai „cool” pentru vremurile astea si dupa deliberari intense cu mine insami, am stabilit ca i-ar sta bine tuns cu 3 in crestet, si cu 2 la spate :p

Dupa ce am inceput operatiunea migaloasa si indepartasem claia din varful capului m-am gandit cateva secunde ca as putea sa-l las asa. Mi se parea  imposibil de gasit o solutie pentru manevra de la spate, de una singura.

Seamana cu-n samurai simpatic in miniatura numai ca-l tradeaza culorea de par.

Daca ar fi avut parul negru ca abanosul…da!. Dar asa???

In fine, trebuia sa ma educ in domeniul rabdarii si sa-mi duc planul pana la capat.

Si…dupa cateva lupte cu mine insami ca trebuia sa gasesc cea mai buna pozitie de a termina operatiunea si la spate pot spune ca „am infrant”!!

Acum am si eu un bebelus cu fata de „bebelus” si daca stau si ma uit mai bine la el…chiar are fata de baietel.

Nu-i asa ca-s simpatic si tunsulici???

11 responses to “New look”

  1. NelaM says :

    nu se poate!!!! chiar ma gandeam sa intreb ce mai face baitul meu preferat cu codite!!!
    este un frumos, cu sau fara perisor!

  2. Delia (black) says :

    Bestial arata bb Raducu!

    Ma mir insa ca ti-au dat voie babele din zona sa-l tunzi inainte de mot (mie mi s-a interzis complet). Si-acum are un smoc pe jumate tuns la mot si jumate cu plete, chiar in crestet. La ce numar ai setat aparatul de tuns? Eu ma gandeam la vreun 5…
    Mai, dar ce le faceti la copilasi, de au amandoi parul roscat? Vreau si euuuuu! :)))

    • Liliana Moise says :

      Hihihi, deocamdata este copilul lu’ je si nu a babelor. Si mie-mi place asa tunsulici si mai este si f usor de spalat si de uscat. Si pe Andra am tuns-o dar pe la 9 luni… ca pana atunci i-am facut codite😛
      Parul roscat e de la tati (mostenire de familie) si cum tati n-are niciun frate..nu stiu ce sa zic…
      Poate vreun nepot sau nepoata cu parul asa?? Ce zici?

  3. Cris says :

    bravo :d
    imi place mai mult tuns

  4. maria says :

    crminal, iti spun…arata exact ca un baietel jmecheroi. il pupam cu tzoc, tzoc pe el de frumos.

  5. maria says :

    criminal, iti spun…arata exact ca un baietel jmecheroi. il pupam cu tzoc, tzoc pe el de frumos.

  6. Anomis says :

    Radulesku rulz!!!! Si cu smoc in varf de cap dar si tip bilutza🙂
    Pupam cu drag parlamentarul scump (oricand se poate baza pe votul nostru :)).

  7. Anomis says :

    si ptiu ptiu ptiu sa nu-l deochi sa isi pastreze felul de a papa. 🙂

Lasă un răspuns

