Secret, discret…

…ne iubim cum vezi numai in filme!!!

Aaaa, nu, nu am niciun amant, nimic. Dar daca la un moment dat, la prima intalnire cu tati i-am intors un sfert de spate cand mi-a oferit bratul, explicandu-i ca mie-mi place sa ma tina de mana, daca Andra adormea mereu langa mine numai cand o tineam de mana, ei a venit si randul lui Radu sa aiba preferinte pentru mana mea. Nu, nici la plimbarile lungi pe care le facem deocamdata prin casa, nici la somnic…ci la papica.

Nu intelegeam eu zilele trecute de ce este copilul meu agitat in timp ce papa si de ce ma tot zgaria cu unghiutele lui mici pe pielicica mea de zana! Prima masura pe care-am luat-o..l-am imobilizat si i-am taiat unghiile. Normal, pentru confortul meu, nicidecum pentru al lui. Pus la papica, iar agitatie si impunsaturi din ce in ce mai puternic simtitoare. Hmmm, schimband pozitia, am aplicat o tactica veche stiuta de pe vremea Andrei: mangaiat pe frunte in timp ce papa. Nicio ameliorare. Pana la un moment dat cand intr-o zvacnire a pruncului a reusit sa-mi prinda un deget. Si nu i-a mai dat drumul. Si ofta, si ma strangea, si papa, si iar ofta. Dragul de el…vrea doar sa ma tina de mana.

Nu pot sa explic cat de fericita ma simt acum si primul lucru pe care-l fac cand ne pregatim de papa este sa caut o pozitie comoda in care sa ne tinem de manuta. Asa ne demonstram noi dragostea ce ne-o purtam. Si ce importanta este mana mea!

4 responses to “Secret, discret…”

  1. Dana says :

    Ce frumos!!!..mana mamei care mangaie si alinta!

  2. Cris says :

    si dupa voi ne-am luat si noi. numai ca eu am avut inspiratia sa spun ca nu merge decat la soare😀. si ca trb musai sa ne jucam cu ea in curte la bunica, LA PRIMAVARA.

    mai pe la craciun, in supermarket, o vede in raft.
    „uite andlei, cu asta o sa ma joc eu la plimavala!”

    iar eu o tin bine ascunsa, astept sa dea ghioceii…

  3. NelaM says :

    Un romantic, dragul de el.

  4. Delia (black) says :

    Liliac,

    FIX la fel a facut si Dragos la san: il tineam de manute, caci altfel si le misca incolo-ncoace si de atata agitatie nu reusea sa suga cum tb si se enerva. :(( Plus ca alaptandu-l culcat pe-o parte isi ridica piciorusele pe mine! :))
    Sunt niste dulci!

Lasă un răspuns

