Neputinta

Ma doare un pic gatul…si nici nu stiu de la ce naiba o fi. Poate din cauza ca am iesit zilele trecute si am alergat ca disperata pe stada ca simteam ca nu ajung in timp util inapoi acasa, sau poate din cauza cetii…dar nu exclud ca din cauza tipatului prin casa, de nebuna. Si nici macar nu ma cert cu nimeni ca nu-s in stare, dar asa…ca sa ma aud si eu in timp ce ridic vreo pretentie.

Ma plang de durerile mele intr-o singura directie si primesc un sfat: „Ia un Hexoral!”

Frate, nu pot sa accept nici macar denumirea darmite medicamentul in sine!!! De fapt am prins o aversiune si din cauza superreclamei aleia cu ghimpi si vezi draga-doamne, vine spray-ul face un sexoral pas-pas in gat si gata…trece.

Ei, asta eu n-o pot inghiti orice-ar fi. Asa ca ma duc la farmacie, intreb de ceva rapid pentru usturime-n gat si…prima recomandare: hexoral. Am plecat val-vartej si mi-am facut un ceai cu lamaie. Ma simt excelent!!!

One response to “Neputinta”

  1. Uca says :

    :)) da e chiar buuun ! :))) adica eficace. pentru durerile in gat, parol! sanatate!

Lasă un răspuns

