Profitoarea

Cine altcineva decat Andra??

Trebuie s ies si eu din cand in cand din casa si atunci imi propun mici obiective. Cel mai interesant este sa merg la cumparaturi. Ce femeie nu iubeste sa mearga sa faca shopping?? Ei, eu ma bucur si daca ma duc sa cumpar paine, activitate ce-i revine de cele mai multe ori lui Marius.

– Andra, mergi cu mine???
– Unde?
Este intrebarea care ma nauceste de fiecare data, imi da sudori reci pe sira spinarii…si nu inteleg de ce.

-Hai sa mergem sa cumparam cateceva de mancare.

Isi termina ritualul de impopotonare si ma insoteste. Normal ca nu conteaza care-i scopul iesirii noastre.
– Mami, dar imi cumperi si mie ceva…un dulce, ca sertarul meu e cam gol!

E un pic pedepsita cu dulciurile pentru ca nu mananca corespunzator. Cedez si-i fac o promisiune, totusi:
– Da, o sa-ti cumpar ceva.

Ajungem si in fata vitrinelor pline cu diverse incepe sa-mi faca o lista cu eventualele preferinte.
Am uitat de scopul propus si normal ca m-am intors cu o sacosa de porcarele…si normal ca nu aveam mai nimic de mancare…

Pe drum spre casa, ne intalnim cu o fetita care urla in gura mare ceva cu „Vreeeeeeeaaaaaaaauuuuuuu…”
Nu ne-am dat seama despre ce era vorba dar Andra se impresioneaza.
-Uite, mami, ce copil neintelegator, cum urla ca vrea. Eu nu-s asa, eu te inteleg si stiu ca toate se cumpara cu bani…si daca nu sunt bani atunci eu nu mai vreau😀
Moama, ce filosofie de viata pe capul ei. Aproape ca ma impresionasem profund si mai-mai ca ma convinsese ca aveam un ingeras de copil…dar m-a strafulgerat imaginea ei zgaita la vitrinele cu dulciuri.
– Ce spui tu?? Tu nu bati din picior ca „vrei”?
– Nu, mami! incearca usurel sa ma convinga…
– Si atunci in sacosa asta am luat ceva ce-am vrut eu? Sau toate-s pe placul tau doar??
– Hai, fie, recunosc, asa este, dar am profitat si eu de faptul ca tu esti mama cea mai buna din lume si-mi cumperi tot ce vreau eu.

Poate ca ar fi cazul sa schimbam un pic tactica de abordare…si sa nu ma mai las atat de usor „profitata”😉

One response to “Profitoarea”

  1. Dana says :

    Vaiiii!! „tu esti mama cea mai buna din lume”..eu una cred ca m-as lasa lejer „profitata” dupa un asa compliment!
    Pupici pe crestetul micutei „profitoare”!

Lasă un răspuns

