Motiv de iubire ;)

Azi am avut ceva treaba pe la posta. In sfarsit am primit Jolly Jumperul cel mult asteptat. A facut din Australia pana aici aproape trei saptamani.
In drum spre casa imi zic ca ar fi cazul sa il scutesc pe Marius de-un drum la gradi. As fi putut eu sa ma abat putin din drum si sa o culeg si pe Andra.
Ma uit la ceas..era cam 2:15. Hmmm, cam devreme, dar stiind ca nu-i place sa doarma la gradi, ma bazez pe faptul ca oricum nu o deranjez…ba din contra.
Ma duc, o iau, raman surprinsa ca doar vreo 2 copilasi dormeau, in rest care mai de care se gandaceau prin pat, Doamna era cu ochiul vigilent pe ei.
Nu ma inselasem. Andra chiar nu dormea.
Incercam sa ne strecuram fara sa deranjam prea mult. O imbrac rapid…si Andra ma prinde de gat:
-Mami, esti cea mai buna mama din lume! Iti multumesc ca m-ai salvat. Eu asa ma mai chinuiam sa ma prefac ca dorm si stateam acolo singurica, si ma uitam pe pereti, dar uite, ai venit si m-ai salvat! Pentru asta, te iubesc!

X-(

3 responses to “Motiv de iubire ;)”

  1. Dana says :

    Wow! ce frumos! inima a inceput sa-mi bata mai tare, citind cuvintele Andrei…copil scump!

    si nu pot sa nu-mi aduc aminte cum ma prefaceam eu ca dorm cand ma duceau parintii la gradinita cu „culcatoare”..si fix ca Andra, stateam acolo in patut si asteptam sa ma salveze cineva…de cele mai multe ori nu se intampla si ca sa le pacalesc pe educatoare ca dormisem, imi puneam putin apa din sticla in mana si-mi umezeam parul de pe frunte si de pe ceafa🙂 ..si ma frecam la ochi cu subinteles…mai, si nu aveam decat 5-6 ani!

    sper ca va fi incantat Raducanu cel drag de jumper!

    • Liliana Moise says :

      Mai, ce te mai ducea si pe tine capusorul sa faci!
      Eu mai faceam bilete de invoiala la pranz😀, si mi se parea ca-s scrise asa de frumos…ca ale mamei…
      Niciodata nu m-au lasat sa plec cand le-am prezentat educatoarelor bilet de voie facut de manutele astea doua ale mele. Si tot pe la 5-6 ani. Hmmm…

  2. Cris says :

    din fericire n.am avut parte de gradi cu program prelungit.
    ai mei pitici dorm, n-au probleme…in schimb cel mare mi-a pus in vedere sa nu am cumva ideea ca va sta la scoala peste ora 12…

Lasă un răspuns

