Sebare de 8 Martie

De fiecare data cand are Andra serbare eu am emotii. Doar m-am obisnuit deja cu statutul ei de mica vedeta dar parca tot am un gol in stomac in ziua respectiva, iar seara dinaintea momentului cu pricina este una din cele agitate.
Pentru ca la serbarea de Craciun n-am reusit sa vad nimic, m-am enervat cumplit, am aruncat sageti dure catre organiatori, inclusiv catre Doamna de gimnastica a fii-mii…acum mi s-a dat voie sa stau la „bara”. Adica in zona de VIP-uri. Bara e aia unde lucreaza copiii si se privesc in oglinda. Spre nenorocul meu (ca ma urmareste ceva in atmosfera) Andra a dansat tocmai in celalalt colt al salii, in dreptul unui geam, drept pentru care soarele firav ce intra in clasa se oprea fix in blitul meu😦

One response to “Sebare de 8 Martie”

  1. Nela says :

    Lasa, nu fii tristuta ca tot frumoasa a fost Andra, sunt sigura! A stralucit, am vazut in poze!

Lasă un răspuns

