Omonime

Andra canta prin casa:

– Sunt o sirena, sunt o sirena, sirena Ariel din poveste, sunt o sirena…

N-avea sens sa intervin in buna dispozitie a copilei, asa ca-mi vad linistita de-ale mele.

Ma trage la un moment dat de maneca:

– Mami, stii, eu sunt o sirena.

-Da, draga, am inteles!

-Stii, mami, eu sunt o sirena…dar si Radu este o sirena. Deci ai doua sirene.

-Vai, mami, cum sa fie Radu sirena?? El e Sebastien, sau…Flauder😀 Nicidecum nu poate fi sirena. Sau, poate e unul din rechini😛

– Nuuu, mami, n-ai inteles nimic. Eu sunt o Sirena-Printesa de poveste, el este o sirena de-aia de face tu-tuuuuu-tuuuuuuuu! Sirena de-aia care urla!!!

Offf, ce ti-e si cu omonimele astea. Deci, eu sunt mama de sireni😉

3 responses to “Omonime”

  1. Dana says :

    Sa-ti traiasca sirenii mami!🙂
    La multi ani fericiti!

  2. croco says :

    Bravo Andra! Asadar Radulescu se transforma din parlamentar in sirena!:))))

  3. Selen says :

    ai multe de invatat de la Andra, draga mami😉

Lasă un răspuns

