Dialoguri…de seara

Am ajuns sa ne intalnim destul de rar prin casa. Eu cu un copil, el cu celalalt. Ne mai impiedicam unul de altul, ne cerem scuze si trecem mai departe. Azi m-am opintit in calea lui:
– Auzi, mie mi-e dor sa mai stam asa, ca-n tinerete, sa nu ne pese de nimic, sa iesim la plimbare la degetel…
– Mda, ce probleme ai si tu?! si-si vede linistit de treaba lui.
– Hai, mai, dar chiar nu ti-e dor si tie??
Mi-o reteaza scurt:
– Lasa, ca avem timp la pensie ! Acum avem doi copii de crescut. N-auzi? Unul urla, unul zbiara…
– Da, mai, dar chiar asa, aproape ca nu e timp de nimic😦
Ma vede un pic trista si se opreste din ale lui:
– Draga, lasa ca la pensie n-o sa mai avem nicio grija. Te iau frumusel de manuta si eu imi plimb izmenele, tu n-o sa mai vorbesti asa mult ca o sa ti se desprinda proteza…
Ma strafulgera o idee:
– Lasa, ca tot o sa vorbesc, ca mi-o lipesc (proteza!) cu lacalut
– Pai cine stie cum o sa ajungem…asa ca mai bine o sa iei o gura de ciment, o gura de apa, le amesteci bine si asa o sa-ti tii proteza…

Vai de mine si de batranetile mele ca sumbre previziuni am primit
*********************************************************************************

Iesim la plimbare. Eu cu fii-mea. Ne place sa iesim si sa spunem tot felul de glumite, sa facem rime, sa ne uitam la vitrine, sa ne facem planuri…
La un moment dat..ne agata un pusti cam de-o varsta cu Andra.
Intr-o demonstratie virtuoasa de maiestrie in ale „bataii” ne arunca in urma:
– Eu sunt SEFU’!
Initial m-am blocat, apoi am constientizat ca este doar un copil asa ca ne-am luat in discutii
– Pai asa se comporta un sef??
Copilul nu se astepta la vreo reactie, probabil, cert este ca a amutit.
Eu imi continui expunerea:
– Un sef trebuie sa bata din picior, sa fie infipt, sa dea ordine pe un ton taios si el sa se uite pe pereti😀
– Da, da, dar eu sunt SEF RAZBOINIC.
L-am lasat un pic sa se manifeste…si i-am facut jocul.
La un moment dat a vrut sa ne demonstreze cat este el de grozav:
– Daca fug pana acolo (cam 20 m) si inapoi o sa fac muschi!!!!!
– Si unde o sa-ti creasca muschii astia??
-Aici…si-aici (imi arata bratele) si-o sa-mi creasca si pe spate si LA CREIER si peste tot!!
Aici se opreste conversatia noastra ca ne-au ajuns parintii lui din urma si cand l-au auzit ce grozavenii imi povestea l-au luat de mana si au schimbat traseul.

Ah, si mi-a mai povestit si ca este pompier.
Eu l-as sfatui totusi sa se faca politist ca veleitati are. De mic.
*********************************************************************************

Cand plec la plimbare, Andra ma gabjeste de bani. Musai trebuie sa-i iau un sprite mic, la cutie si…ceva, orice.
Asa ca prefer sa iau cu asalt librariile, macar sa iau ceva util. Zis si facut, intram si ne poticnim in stickere.
– Maiii, uite, ce frumos e asta cu inimioare… Uite si-asta cu printese…Le vreeaaaaaaaaauuuuuu!
Cedez, normal.
– Fie, hai sa ti le iau!
Scoate librareasa un teanc cu stickere sa le gaseasca pe cele cu pricina. Din teancul respectiv se iteste si un set cu Kung-Fu Panda
– Mamiii, te rooooog, ia-mi si cu Panda, ia-mi si de-astea, te rooooooog!
– Draga, am luat de-astea cu inimioare si cu printese. Cate-ti trebuiesc?
– Hai, mamiiii, ia-mi si cu Panda ca-l iubesc! Tu nu-l iubesti??
– Andra, mama, imi place si mie dar nu pot zice ca-l iubesc.
– Dar tu pe cine iubesti??
– Cum pe cine?? Pe tine, pe Radu, pe tata, pe buni, bubu si Leo.
Se mieroseste toata fata mea si incepe:
– Uite, vezi, asa cum tu ma iubesti si ti-ai da inima pentru mine, asa il iubesc eu pe Kung-Fu Panda.

Am cedat😦
Acum si le-a lipit pe toate pe patul ei, si pe laterale si pe sus si…unul pe perna.
Ce ti-e si cu dragostea asta😀

2 responses to “Dialoguri…de seara”

  1. Danae says :

    Hihihi… Ma innebunesc stickerele alea. Acu’ vreo doua seri aveam lipite si pe talpi si pe fund si pe canapele si pe geamul ramelor foto. Stikerele Roxanei… ca ale Oanei erau inca in tzipla. Alea urmeaza probabil…
    Mai, dar frumos le mai zici tu, Lili, fata draga.

    • Liliana Moise says :

      Deci…ar fi cazul sa nu ma mai plang😀 ca se poate si mai grav.
      Si-a lipit aseara unul pe perna ei (cu memory si-alte rahaturi…deh, o caruta de bani) si ghici unde a tinut capul??? Pe saltea! Ca i-a facut loc lu’ gigel ala de Panda sa doarma relaxat. Pe mana si-a lipit tigrul si voia sa plece asa la gradi. Ma mir ca nu si-a pus sarpele-n frunte!

Lasă un răspuns

