Morcoveata

Cand faci planu’ dinainte ca tiganu’ normal ca nu iese nimk-nimicuta.
Ca niciodata, azi l-am pandit pe flacau sa faca nanita de la ora 11 cu planul facut. Deja cunosteam fiecare pas pe care il voi face.
Tac-pac, el adoarme, il bag sub patura, ma pijamalez si eu, ma strecor langa el si 2 oreeee, trai pe vatrai, ca de muuuulta vreme nu mai stiu cum e sa dorm la pranz.
Ei, de unde-atata bucurie??? Probabil din cauza mirosului, flacaul meu si-a propus sa ma biberoneasca. Cate 2-3 minutele. De fiecare data imi spuneam usurel in gand: „hai, ca de data asta adormim”. Si tot asa timp de 3 ore, cu treziri din 15 in 15 minute.
M-am dat jos din pat nervoasa, obosita crunt si…cu laptaria terminataaaaaaa.
Bineinteles ca a venit IMEDIAT ora lui de masa. Ce naiba sa inventez?? Arunc rapid un morcov la fiert si-mi propun sa il pacalesc pentru o perioada de timp pana beau eu un ceai si-o tona de apa.

Si-a facut scarba, mi l-a scuipat in freza de aveam o minunata coafura cu suvite roscate, ce sa mai…feeeric!
Dar am insistat😀

L-am convins cu chiu cu vai sa presteze vreo 5 lingurite. Strategie de functionare??? Un varf de scarbosenie portocalie, 2-3 lingurite de zeama unde au fiert, iar un vf de lingurita de morcov fiert, iar 2-3 lingurite de zeama…
Pana la urma…am infrant. Ce daca e cah, daca trebuie, trebuie!!!!

One response to “Morcoveata”

  1. Danae says :

    Nashpa tare morcovul asta, mami.

    Premiu de primavara „de la mine pentru tine”: http://frunzele.blogspot.com/2010/03/vine-vine.html

Lasă un răspuns

