„Schumacheritza”

De cand s-a ivit un pic soarele parca-s scapatata. Dimineata primul lucru care-l fac e sa vad daca soarele straluceste puternic. Apoi, peste zi, imi socotesc minutele pana la momentu in care pot sa ies din casa. In timp ce stau cu Radu la masa de dimineata imi stabilesc strategiile de abordare…
Azi l-am prins si pe Marius la cotitura. El este suficient de comod incat sa nu-l pot urni prea usor sa facem plimbari luuuungi, dar l-am convins ca daca facem cativa pasi FARA MASINA nu i se va intampla nimic rau.
In drumul nostru..am inceput sa ma dau mare cat de artista sunt la manevrat caruciorul. Si-i aratam ca pot si cu stanga sa-l imping, si cu dreapta, daca am o sacosa sau un covrig intr-o mana, pot sa fac slalom si ajutata de-o coapsa..sau de burta…chiar si umarul il pot pune la contributie in timp ce caut ceva in plasa dintre roti😀.
Se uita luuung la mine, isi face-o cruce-n gand si imi spune: „Uite, aici pe coarnele caruciorului iti trebuie un laptop😛. La cat esti tu de artista la condus, nici nu s-ar clinti😀 Si in felul asta ai rezolva inca un stres”
Acum…ma gandesc destul de serios…oare nu s-o fi gandit nimeni sa puna un minilaptop la carucior, in cazul in care copilul doarme linistit sa poata si mama sa isi vada de-ale ei???

One response to “„Schumacheritza””

  1. Cris says :

    lili draga, ala micut, A5, are autonomie 8 ore. ba chiar si vodafone integrat…
    ia vezi…

Lasă un răspuns

