Problema rezolvata

De ceva vreme facem rostogoale. Doar pe partea dreapta. Intoarcem capul in toate directiile, dupa cel mai mic zgomot facut in casa. Dar…urechile, fi-ar ele sa fie, se rasucesc ca foaia de sarmalute..si asa raman. De ceva vreme, zgarciurile parca nu-si mai revin la normal si pare ca de partea stanga si de cea dreapta a capului are atasate doua parabolice de cea mai mare frumusetea😀.
Ei, cum o sa arate baiatul meu bengos cu tatuaje, creasta, geaca de motor si…parabolice?? Stiu, ar putea sa-si lase plete, sa si-l aranjeze-n bucle (se poarta), sa si-l fileze prin zona…dar daca ii place sa se rada-n cap?? Sau sa-si traga o tunsoare „periuta”??
Eu, ca o mama responsabila ce vreau sa cred ca sunt, a trebuit sa caut solutii. M-am gandit la varianta leucoplast sau scotch…dar mi se pare prea barbara. De fapt mi se pare barbara si pentru animale, darmite pentru propriul meu copil?
Asa ca…am investit in bentite. Mai multe culori, pe alese. Si poate sa faca si schimb cu sor’sa😀

Mi-am luat si eu doua: una neagra si una verde. Verde sidefat😀
Acum, cand o fi nevoie, ne imprumutam de la unii la altii, adica Andra, Radu si eu. Sper sa nu-l apuce si pe tati ca vrea bentite😛

P.S. Daca nu se va rezolva problema frumos, ma vad nevoita sa pun bani deoparte. Daca il apuca complexele, ii va folosi pentru a-si face operatie estetica, daca va fi impacat cu sine…poate sa-si faca investitii intr-un motoscuter😉

10 responses to “Problema rezolvata”

  1. Delia (black) says :

    Liliac, i-ai pus bentita lui bb Raducu sa-i tina urechiile lipite de cap??? Asta-i buna si este prima data cand o aud! :))) Fara suparare, si eu am urechile stil ” roman” (adica labartate de cap) insa l-am mostenit pe tata. Si Dragos m-a mostenit si el pe mine, nu pe ta’su care are urechi frumoase, lipite de cap (stil „dac”). Io zic ca il vor placea gagicile pe bb Raducu asa, cu urechile lui cu tot. :)) Cine le are asa in familie? Ia vezi!

    • Liliana Moise says :

      Nimeni nu le are clapauge. Ei, nu stiu daca va rezolva problema mea (ca este a mea doar!!!) dar macar ma consolez ca am incercat.
      Eu le am lipite aproape de cap si mi-e ciuda ca nu-mi sta parul dat dupa ureche, sotul e normal.
      Deci, zici tu ca este genetic??? Atunci nu-mi fac probleme.
      Dar este simpatic asa, nu??!!!😉

      • Delia (black) says :

        Este, este, manca-l-ar mama pe el, cu tot cu urechiusele lui mici!😀

        Insa ma distreaza cum percepem noi, mamele, urechile frumoase. O poza si cu tine cu bentitele cele colorate, mai ales cea verde sidef?

      • Liliana Moise says :

        Ehe, trebuie sa ne facem o poza-n grup, asa ca o astept la cotitura pe fii-mea si promitem ca facem. Toti trei iezii cucuieti cu bentite. Ca-n desene animate😛

  2. Danae says :

    Ce figura esti, doamna. Oricum ii sta tare bine cu bentita, puiutul!

    • Liliana Moise says :

      Ma, atata-i trebuia, sa arate naspa. Ce, investitia mea de 1 RON nu trebuia sa aiba o finalitate placuta macar??
      Acum caut si cu fluturasi sa vedem cum i-or sta cu alea. Am vazut pentru el un albastru sidefat. Ma gandesc ca totusi ar fi prea mult. Ce sa-i facem daca a intrat pe mana a doua cucuiete?? Cand e tat-su acasa, il mai salveaza de la dezastru😀

  3. Dana says :

    Ioi ce scump este Raducu’ cu bentita!!! ce i-as mai pupaci obrajorii bucalati!
    mai, mami si Ana are urechile la distanta (mica) de urechi..azi am analizat-o mai atent..si eu care-mi spuneam ca este perfecta :D…i-as lua si eu benita, numai asa sa fie-n ton cu Raducu..de unde le-ai luat? banuiesc ca nu de la un magazin cu articole pentru copii..la asa pret (doar 1 leu?!!!?)…
    Pupici apasati!

    ma duc sa bag niste monede la plantatia Andrei:)

    • Liliana Moise says :

      😀
      Le-am luat de la mercerie.
      Dar…daca vezi vreo vitrina cu clamite, cercei, bratari…adica chiciosenii, le poti intreba si de bentite ca sigur au asa ceva.
      Si vazusem undeva unele asa de fancy si haioase…dar trebuie sa o iau pe Andra sa isi aleaga…ca este fitoasa si daca-s dupa gustul meu ma pot astepta sa nu le poarte.
      Deh, moda de superstar😉

  4. Fragutza says :

    Vaaaai, e delicios mucea! Poti f usor sa customizezi betita..ii pui niste sclipici, strasuri ceva:d si-l faci in ton cu Andra.

    Va pupa fata!

  5. Iulika says :

    :-)))) ce simpatic e..Chiar ii sta bine..Eu nu m-am gandit la asta pana acum, dar din cate vad eu isi revin ca si al meu era clåpåug acu ceva vreme.

Lasă un răspuns

