In plimbari

A iesit soarele si pe strada noastra. In sfarsit. Asa ca fiecare-si ia utilajul din dotare si face cate-o tura pe strasse. Eu imi ancorez bebelusul, Andra bineinteles ca-si ancoreaza pisic…pardon bebelina ei. Pe Pufarina.
Mandre nevoie mare o luam frumusel la picior si ocupam tot trotuarul ca deh, ne aliniem una langa cealalta si mergem usurel la pas. Restul trotuarului este ocupat de masini😀
Facem si pauze din cand in cand…sa-i dea ceai copilasului ei, s-o linisteasca, s-o verifice de kk, s-o intrebe daca nu i-e foame.

Lumea isi intoarce privirea dupa noi, unii ne trimit doua-trei injuraturi ca nu putem sa ne restrangem doar pe o banda de mers, altii ma privesc cu compasiune iar altii…zambesc. Zambesc mamicile care au cate-o fetita in carucior sau in tricicleta…sau de manuta. Cred ca isi fac scenarii mintal asupra a ceea ce le asteapta si pe ele in viitorul nu foarte indepartat.
Dar..iubesc vremea asta, iubesc iesitul la plimbare si…mai presus de toate, imi iubesc copiii asa ca nu vreau sa le fur nicun moment de maxima satisfactie.

9 responses to “In plimbari”

  1. Fragutza says :

    Ce dragalasa e Andra cu carutul ei! M-ai facut sa visez…poate in cativa ani o sa fie si Natalie cu papusica ei in carut iar eu cu un mic unguras:)

    Pupici cu sclipici!

    • Liliana Moise says :

      Sa visezi frumos si la un moment dat sa se transpuna in realitate. Ar fi cel mai frumos cadou pe care ti l-ar oferi viata si cand ai sa impingi cu o mana caruciorul ungurasului, cu cealalta man caruciorul papusii si cu cealalta mana ai sa o iei pe Natalix de manuta…o sa fie feeric😉 Lasa, nu te apuca sa socotesti…

  2. Delia (black) says :

    Sunteti superbi!!!! Initial am ramas socata cand te-am vazut cu doua carucioare, insa pe urma am citit si „scrisul” si m-am dumirit!😀 Andra este o scumpa si m-am uitat atenta sa vad ce papusa/pisoi are in carucior. Foarte tare Pufarina!😀

    Si ai slabiiiiit! Nu stiu daca sa ma ingriojorez (semn ca nu prea mai apuci sa mananci cum trebuie, mereu pe fuga) sau sa ma bucur (ca asa ai vrut tu, ca mai tii si ceva dieta, ca isi spune cuvantul plimbarile cu cei 2 copilasi). Tu ia-ti in continuare vitaminele, nu strica la mame alaptarese!🙂

  3. maria says :

    ce frumos iesiti voi incolonate la plimbare. Raducu e un buflici adorabil si pare ata de mare in carucior, parca ar avea un an. De Andra ce sa mai spun, e o frumoasa, iar Pufarina e super. Cat despre tine…mamis, arati super, ai slabit, ti-a crescut parul…imi place tare ce vad.

  4. Iulika says :

    Ce frumosi sunteti cu totii!! Andra e tare mandra de Pufarina ei:-) Raducu’ e un grasunel frumusel pe care il pup de nu se vede..Si tu mami tare bine arati…ia spune tu acum cate kile ai slabit in ultima perioadå?Vå pupåcesc pe toti

  5. Liliana Moise says :

    Ma, m-ati omorat cu „silueta” mea de invidiat😀
    N-ati observat ca mi-am tras geaca stransa pe mine care sa ma subtieze si ca ceea ce este mai „grav” se afla in spatele caruciorului???? Nu indraznesc inca sa ma arat in adevarata splendoare. Oricum, deocamdata negrul este prietenul meu pentru pantaloni si fuste😀
    Da’ ma fac io si caprioara la loc. Mai am de dat jos…nici mai mult, nici mai putin de…8 kile.

  6. Bia says :

    Si eu ma inscriu la coada la admirat silueta. Nu stiu unde ai ascuns cele 8 kilograme. Poate ca le-ai uitat acasa cand ai pozat ca un model citadin.🙂 Iar mamicuta cea mica la antrenament e o dulceata. Numai Radulescu a ramas prins la mijloc, s-a plictisit si a tras pe dreapta.

  7. Monikus says :

    Mi-ai luminat ziua. M-am imaginat pe mine peste cativa ani sper, numai ca eu voi plimba pisicul de data asta😛.

    • Liliana Moise says :

      hehe, de multe ori eu mi-am dorit sa fiu pe post de pisic, direct. Nici sa nu-mi pese de ceva iar cand sunt activata, sa mai scot cate-un miau-miorlau usurel iar copiii sa vina sa ma mangaie pe crestet.

Lasă un răspuns

