CV cu premiu :D

Vai ce m-am bucurat cand am vazut ca am primit si eu un premiu. Chiar ma gandeam ca n-am facut nimic extraordinar si nici nu-s o persoana suficient de interesanta pentru a mi se da importata…dar in sfarsit am castigat! Dana, mamica de frunze nazdravane, esti minunata!

Pentru a-l merita trebuie sa-mi fac o introspectie personala. Hmmm, sa-mi raspund la niste intrebari.

1. Dacă ai un supranume

Am. Mai multe. De fapt sunt putini cei care ma striga pe numele real😀
Andra: mamili meu
Marius: Ţuca, mami
Leo: sis, mai nou sor’mi
Prietenii: lilişor
mama: puiu
mai nou…”liliacule” sau „liliaca” sau „liliachia”

2. Unde traiesti

Unde se varsa Siretu’n Dunare. Se vede valurelul din balcon. Nu, nu din al meu, din al vecinului din perete care are priveliste pe partea cealalta. De la mine din balcon se vad containerele de gunoi si un pic mai la stanga se intrezareste minunatul fum de la combinat. Mittal Steal😉 Feeric, nu?

3. Inaltime

Cu nasul pe sus am fost dintotdeauna. Cea mai inalta din clasa pana intr-a 8-a. M-am oprit la 1,70.

4. Onomastica

Sunt o luptatoare deci…Sf Gheorghe: 24 aprilie. Pot sa ma consider Purtatoarea de biruinta😉 Ma sarbatoresc un pic si de Florii, dar nu stie toata lumea.

5. Ocupatia

Deocamdata tai frunze la caini si am statut cu norma intreaga de MAMA. Mai vedem peste vreo 2 ani.

6. Frati

Daaaaa, am cel mai simpatic frate din lume: Leonard. Deja ne dezbatem averile parintesti😀 De fata cu ai nostri, bineinteles😉

7. Limba materna

Romana

8. Limbi vorbite

Romana. Din cand in cand bebeluseasca. Cizma-s la limbi straine😦

9. Colectii

Moama, m-ati prins. Colectionez tot-tot😀 : pixuri, creioane, hartii, ate, plicuri, pungi, sticle, borcane, servetele, parfumuri, rujuri, orice!!!!
Daca mai peste ceva ani…o sa auziti vreo stire despre una care nu mai are loc in casa din cauza de „vechituri” sa stiti ca despre mine-i vorba. Asta daca nu mi le arunca intre timp altii mai zdraveni la cap.

10. Nr de la picior

Traiesc pe picior mare. Am zis ca ma opresc la 39…dar dupa doua sarcini am primit cadou inca un numar.

11. Scoala

As putea sa spun ca suficienta…dar niciodata la capitolul asta nu as putea afirma ca am atins limita. 16 ani, doar.
Scoala generala nu se pune ca-i obligatorie. Apoi Liceul. „Vasile Alecsandri”, Galati. Sectie info. Admitere de-aia serioasa.
Apoi Facultatea, inca 4 ani. La Iasi. Tot info.

12. Materie preferata

Matematica si doar matematica. Nimic altceva nu s-a lipit de mine, din pacate.

13. Hobby

Ma aprind usor si ma sting la fel de usor…asa ca as putea spune ca am inceput o gramada de chestii micute. Imi place extrem de mult sa „craft”-uiesc chiar daca n-am talent. Mai insir margele de nisip chiar daca finisajele mele lasa de dorit. REBUS-ul ramane singura pasiune care inca n-are cusur.

14. Bani de buzunar

M-am nascut ca sa cheltui asa ca daca am 3 lei in buzunar trebuie sa le gasesc intrebuintare. Finantistul casei este Marius ca daca ar fi dupa mine am fi muritori de foame. Concluzia: n-am!

15. Dorinta

Sa fiu suficient de inteleapta pentru a reusi sa fiu cea mai grozava mama din lume😉

16. Vise

Sunt o visatoare, o…cu capu’n nori. Visez ca vrabiile la malai.
Dar cel mai mare vis este legat de copiii mei. Sa-i vad crescand frumos si sa ajung la batranete sa fiu mandra de rezultatele muncii mele.

17. Numar norocos

Niciunul😦 Am jucat la 6 din 49 o gramada si n-am castigat niciodata😛
Sau…toate. Pentru ca in general cand a dat norocul peste mine n-a tinut cont de „numar”.

18. Ai vrea sa revezi

Copilaria mea, cu bune si rele.

19. Animale de casa

Am avut. Destule. 3 pisici: Suzi, Puricel si Giuseppe. Acvariu cu pesti pe care l-am desfiintat cand s-a nascut Andra. 2 porcusori de Guineea: Rodney si Rodnica. Acum nu-mi mai trebuie.

20. Sentimentul cel mai pretuit

Umorul

21 Care a fost cea mai frumoasa zi din viata.

Cand am vazut dublu. La dublu😉 Rezultatele? Andra si Radu.

Toti cei care isi doresc acest premiu, va rog sa-l luati de aici ca il predau cu mare drag pentru toti cei care isi doresc sa puna in cuvnite raspunsurile la aceste intrebari de oracol!

6 responses to “CV cu premiu :D”

  1. DanaE says :

    La finalul postarii CV-ului tau, declar: FOOOAAARRRTEE TTTAAARRREEE, Liliacule!

  2. kLM says :

    Leo te striga de cativa ani buni Sor’mi😛

  3. Nela says :

    Suuper!
    Tre’ sa recunosc ca mi-au ramas la suflet doi protagonisti: Giuseppe si Rodnica!😀
    Te pup!

  4. SabinaY says :

    Multumim de premiu!
    Deabia acuma am vazut!

Lasă un răspuns

