Marti 13

De felul meu nu sunt superstiţioasă dar azi parcă s-au adunat toate pisicile negre sub geamul meu şi am aşa o stare de neputinţă şi parcă-mi vine să le hrănesc în loc să le alung.

Ce poate fi mai neplăcut decât să-ţi vezi proprii copii bolnavi? Da, îi am pe amândoi praf.

Andra are o laringofaringită de toată frumuseţea aşa ca prestăm antibiotic. Augmentin ES, doză mare. Destul de mare. 8 ml la 12 ore. Începe să se pună pe picioare dar este greu să-i spun unul copil de 6 ani jumate că mai bine ar sta pe bancuţă la soare în loc să alerge cu prietenii ei prin parc.

Radu le-a făcut pe toate la un loc. A luat răceala de la diverşi. Acum are mucii până-n barbă. Îi putem împleti chiar. Este şi răguşit. Mai şi tuşeşte. Productiv!
Conjunctivita nu vrea să-l părăsească. Cică s-au împrietenit. Punem picături dar nu-s prea plăcute.
Mai nou ne-am căpătat şi c-o diaree să fie tacâmul complet.
Tot azi trebuie să mergem să-i facem şi bubuca la poponel. Deh, cea Vitamina D neasimilata corespunzător.
Toate bubele rele în fundul băbuţei mele.

Marius e şi el la pământ. În fiecare primăvară acelasi episod nervos de rinită alergica. Şi mă văd neputincioasă şi nu ştiu cum să-l ajut că deja l-am înfundat de claritine si aerius.

Azi trebuia să primesc şi indemnizatia „minunantă”. Dar… n-a luat-o factoriţa şi pe-a mea. O trimit mai târziu printr-un curier. Aşa că-s consemnata la domiciliu şi nu pot profita de cele 10-15 minute de soare.

Nici căldură nu mai avem. Încercăm să ne mulţumim cu cele 19-20 de grade din casă. Să vedem cât ma ţin nervii… pentru că-s cea mai mare friguroasă de pe faţa pământului. Am mâinile reci şi mi-e groază să pun mâna pe pielea călduţă a baiatului ca să-l schimb. De fapt nu este frig dar este o atmosferă rece şi neprietenoasă.

Mai nou… nici apă caldă nu mai avem. Revizie generală la aştia de la apa-canal sau cum s-or mai numi. Şi nu doar câteva zile ci vreo 2-3 săptămâni. Deci spălat la lighean.

M-am tăiat şi la un deget când am desfăcut fiola de Calciu… dar asta e mizilic.

Oare liftul merge? Că aici e la noroc.

Şi încă nu s-a terminat ziua.

3 responses to “Marti 13”

  1. Dana says :

    offf…insanatosire grabnica la puiuti! si lui tati..
    sper ca a trecut repede piscatura cu vitamina D si Raducu nu a simtit..sper!
    pupici!

  2. Iulika says :

    Mami, insånåtosire grabnicå la copilasii tai si lui tati!Chiar ca s-au adunat toate ..Sper så se termine repede perioada asta urata.Vå pupåcesc dulce!

  3. Nela says :

    Liliana, te imbratisez cu drag si sper din tot sufletul ca sunteti mai bine acum. Va pup si multa sanatate!

Lasă un răspuns

