Dileme, trileme…

În fiecare zi când vine de la grădiniţă dezbatem în câteva cuvinte activităţile făcute. Printre altele întrebăm şi care a fost meniul zilei.
Tot timpul vine cu:
– Mami, azi am mâncat ostropel.
– Tot timpul măncaţi ostropel, hmmmm.
– Da, dar este bun.
– Bine dragă, dacă-ţi place, foarte bine.
Dilema: Mami, ostropelul se face din carne de struţ, nu?

Discutam într-o zi despre desene animate. A descoperit că există postul Disney Chanel.
– Mami, pe Diznei Cenăl sunt desene vechi. De când erai tu mică.
– Da, probabil. Dar când eram eu mică nu prea ştiam de desene animate variate.
– Dar la ce desene te uitai tu?
– Păăăăăăiiii….eu mă uitam la Mihaela! 10 minute seara.
– Care Mihaela?? Dilema: Mihaela dragostea mea???

One response to “Dileme, trileme…”

  1. Mely says :

    =)) vai ce-am mai ras!!! „Mihaela dragostea mea” :)) a fost totala replica asta :))

Lasă un răspuns

