Mic vocabular

Incepem si noi sa identificam personajele din jurul nostru si apoi sa le dam cate un nume.
Asa ca Marius este clar ta-ta ta-ta. Si pe langa el…o gramada de alte lucruri sunt tot ta-ta-ta-ta. Jucariile sunt dăi-dăi, mancarea este clar pa-pa-pa si mai avem si-o gramada de da-da-da.
Andra de azi a crescut in rang si nu mai este mmm..aaaammmm ci a devenit deja Aaaaa-dea si apoi intinde manutele lui mici spre ea si rade cu gura pana la urechi.
Normal ca mi-am dorit si eu sa-mi zica macar O DATA mama dar, strengarul, ma priveste cum il tot toc la creierul lui mic provocandu-l sa spuna si cuvantul magic si parca-mi face-n ciuda. Ma lasa tot la statut de ţţţsssss. Mda, stie si el ca de fapt io-s capra din poveste cu „lapte-n ţţţsssss”.
Il astept si eu sa se faca mare si poate o sa cresc pe scara lui ierarhica.

3 responses to “Mic vocabular”

  1. dana says :

    Mai, mamicule dar ficiorash are un vocabular deja! noi nu am trecut de stadiul „ca ca” si „maaaaaaa”..la orice si oricine!

    pupici cu parul cret:D

    • Liliana Moise says :

      :))))))
      Pai la voi banuiesc ca e liniste in general. La mine-n casa se aude mereu: „Andra, du-te acolo!”,” Andra, fa aia”, „Andra hai sa mancam”, Andra, Andra, Andra…”
      Si daca ea scapa…atunci intra tat-su in vizor: „tata, iar n-ai luat paine”, tata, hai sa ma ajuti”, „tata, ia plodu’, etc…
      Iar in rest…repet si eu ca o moara hodorogita prin casa tot ce-mi vine la gura… Intr-o zi ii citeam facturile :)) doar ca sa vorbesc ceva cu cineva. Asa ca e si el o mica maimuta😉

  2. Bia says :

    Falacaii nostri cei mici vin cu siguranta de pe aceeasi planeta pentru ca vorbesc aceeasi limba. Parol! Tata, Da sau Dada e fratele, iar eu sunt un fel de tsi…tsi. Cred ca in limba lor mama e un cuvant tabu.🙂

Lasă un răspuns

