1 iunie 2010

Imi amintesc cu drag de felul in care asteptam Ziua Copilului in fiecare an. Daca stau bine si ma gandesc parca si acum vibrez daca primesc un „La Multi Ani!” pe 1 iunie si parca totul se transforma intr-o stare de poveste.
Pentru mine aceasta zi trebuie marcata prin desene pe asfalt pentru ca asa se scurgeau evenimentele in vremea copilariei mele in care lucrurile sofisticate nu-si prea aveau locul.

Anul acesta copilul din mine a privit lumea prin ochii propriului meu copil. Asa ca, impreuna cu cativa colegi de-ai Andrei si cu Doamnele, am purces in Gradina Publica sa mazgalim asfaltul. Inarmati cu o cutioaie de creta colorata, toti 4 am gonit ca pentru a prinde din urma amintirile.

Baietii mei doar au stat pe margine si au contemplat in liniste cum se lucra. Doar Radu nu prea intelegea ce se intampla😀

Pacat ca la un moment dat ploaia a venit si a stricat toate lucrarile piticilor dar macar ei au plecat spre casa incantati ca au primit o diploma si o sacosica de dulciurele. Din fericire am reusit sa imortalizam lucrarea Andrei inainte de a fi spalata.
Ca reprezentare:  Andra e fetita cu rochita mov, in mijloc este fratele ei Radu si, cu rochita roz, este o prietena de-ale lor. Inca n-am aflat ce nume are😀
Bineinteles ca „Andra” tine niste baloane in mana pentru ca ceilalti sunt mici si nu prea pot.

9 responses to “1 iunie 2010”

  1. Nela says :

    Ce frumos v-ati distrat! Super, super!
    Va pup!

  2. Cris says :

    Feedback de la Andrei: era mai draguta Andra cu parul lung.

    La Galati n-a plouat deci… la noi a turnat…

    • Liliana Moise says :

      A plouat cu galeata si-a spalat desenele. Numai ca apucasem deja sa desenam😀

      Cat despre par…o sa creasca😉 si zic io ca o sa compenseze cu altele…chiar daca nu mai este asa draguta.

  3. Raluca says :

    Ieeeeeeee!!!! Super! Si eu abia astept sa desenam pe asfalt de 1 iunie! Minunat!
    Andra e foarte frumoasa, imi place la nebunie ca il include pe Radu in toate desenele ei frumoase! Si ma bucur ca a fost si tati cu voi ca sa sarbatoriti frumos in familie 1 iunie!

  4. Dana says :

    Liliacule, ce draguta si frumusica si haioasa este Andra si ce frumos ati sarbatorit! Abia astept sa am si eu astfel de preocupari cu Maia :)).

    Bine ca ati apucat sa imortalizati desenul Andrei pana sa il spele ploaia. Era pacat sa nu vedem si noi o astfel de capodopera… E minunat desenul, zau. Si ideea! Dar a afost o tema data (familia), sau si-a ales fiecare copil ce doreste? Sunt super incantata de faptul ca Andra „il are” pe Raducu cu ea mereu… Nu e fain cum gandesc copiii?

    Te imbratisez!

    • Liliana Moise says :

      Da, au avut ca tema: Copiii sunt fericiti de ziua lor!
      Ea a ales sa-si faca autoportret😀 ca doar se include in categoria celor fericiti😉
      O sa vina si ziua in care Maia o sa aiba var…adica…creta din cap pana-n picioare. Pupici!

  5. Liliana Moise says :

    Da, intr-adevar, in majoritatea desenelor ei este prezent si fratiorul. Tare-mi pare rau ca finalizate sunt prea putine dar poate intr-o zi o sa ma incumet sa pozez „capodoperele” :))

    Dana, intr-adevar, copiii gandesc altfel decat noi. Ne uimesc in simplitatea lor si ne invata ca TOATE problemele au rezolvari din cele mai la indemana. Noi, adultii, ne pierdem in labirinturi sinuoase atunci cand vrem sa rezolvam ceva.

  6. Raluca says :

    E draguta foc Andra! Pare asa finutza si sensibila!
    Si e meritul parintilor pentru imaginea frumoasa a ei despre familie!

    Va pup cu drag!

Lasă un răspuns

