Supa

De cele mai multe ori cand ma invart prin casa sta atent pe mine ochiul vigilent al lui Marius. Sarmanul, probabil ca ma stie ca-s aeriana rau si orice-ar face trebuie sa ramana cate-o bucatica si pentru el.

Ieri am pus la spalat. Vine zmeul zmeilor si ma ia la imprejur:

– Ce speli acolo??
Hai ca am sfeclit-o!!! Oare iar am facut vreo boroboata??? Poate se ia de mine ca nu e masina de spalat plina.
Cu o usoara sfiala in glas ii explic:
– Pai…am pus husa de la scaunul de masa al baiatului. Nu stii ca era insuportabil de mizerabila??
Fara sa clipeasca, fara sa ma priveasca…imi arunca repede cu buzduganul:
– Adu repede o oala!!!!
Ce sa fac cu oala, fratie??? Dar…na, nu-mi pun mintea mea obosita la contributie…asa ca aproape ma execut, dar curiozitatea m-a facut sa intreb totusi:
– Daaaar, la ce-ti trebuie??
– Pune-o si tu aici la furtunul de evacuare!!!!
-?????
– La cate-avea scaunul ala pe el stangem de-o supa numai buna. Si are toate ingredientele necesare😀

Phuoa, mi-a venit sufletul la loc!

6 responses to “Supa”

  1. Cris says :

    mai, si chiar ma gandeam… ce sa faca cu o oala… ca nu ajunge pt evacuare…

  2. dana says :

    ce tareeeee!!!
    :)))

    va pup cu drag, mai haiosilor!

  3. Nela says :

    :)))) Ma repet: ce tare e Marius!
    Va pup, mi-era dor de tine, te asteptam la cotitura cu postarile!

  4. Maria says :

    eu cred ca nu ai timp sa te plictisesti cu asa sot😀

Lasă un răspuns

