Leapsa pe…desktop

Se juca odata, demult si se numea Leapsa pe maidan
Azi ne-am coconit si nu mai facem de-astea ca nu e deloc cool dar in amintirea vremurilor de demult incercam sa ne amintim „ce frumos era odata” si sa oftam adanc si patimas.
Azi am primit „Leapsa” de la Danuta mamica de frunze.
Ce draguta este ea de fiecare data si se gandeste sa imparta cu mine premiile. Ma simt atat de importanta si-mi creste inima.

Numai ca exact ca in copilarie cand o primeam de la „Na-ti-o calda!!” si eu ramaneam cu ea asa, in aer…cam la fel ma simt si-acum. Nici nu stiu incotro sa ma invart cu el (premiul!!) dar incerc sa fac in asa fel incat sa-l merit.

Aici este desktop-ul meu cel de toate zilele

Nu se putea sa fie altceva…iar cea care tine umbrela deasupra copiilor mei nu poate fi altcineva decat EU. Si sper ca toata viata gandurile mele bune sa le calauzeasca pasii din umbra.

2 responses to “Leapsa pe…desktop”

  1. Maria says :

    ce frumos! Sa dea D-zeu sa fii mereu alaturi de copilasii tai frumosi, la bine si la greu, ca nimeni nu i-ar putea intelege mai bine decat mama lor cea buna si iubitoare! va pupam cu drag

  2. Iulia B says :

    Nici nu ma asteptam sa fie altcineva cel ce tine umbrela deasupra copiilor tai!Spun asta in sensul ca nu cred ca ai permite nimanui,cel putin eu asa fac.Consider ca nimeni si nimic nu poate fi mai bun decat mama si indrumarile ei.A nu se intelege ca tatal e dat la o parte insa el are alte indatoriri fata de pruncii lui.Sa-ti dea Dumnezeu sanatate si sa nu lipsesti de langa puii tai niciodata!pupam cu drag parlamnetarul meu favorit si frumoasa sorelina.

Lasă un răspuns

