Bubule, La Multi Ani!!

Sa fii sanatos si chiar daca valoarea lumanaricilor de pe tort e mai mare decat valoarea tortului…noi ne dorim sa ajungem sa infingem in el inca odata pe-atatea luminite!!

Si pentru ca vrem sa stii cat te pretuim am incercat sa-ti smulgem un zambet si sa-ti oferim o zi frumoasa, asa cum ne pricepem noi. Speram sa fii mandru ca suntem copiii tai.

P.S. Sa stii ca ne-a fost greu sa aprindem torta de pe tort si sa reusim sa intram cu el aprins…dar ne-ai facut figura: ai stins toate lumanarile dintr-o suflare!

5 responses to “Bubule, La Multi Ani!!”

  1. Raluca says :

    La multi ani!!! Nu-mi spune, e tatal tau! Hai mai ca semanati!!! Asa mult mi-a placut cum ai scris! Si cadoul, super super cadoul! Tati meu face la anu 60, poate te copiez😀.

    Sa fie sanatos si sa fie un strabunic bun😉

    • Liliana Moise says :

      Da, Ralukule, este tatal meu.
      Dar aveti grija cu cadoul daca va trece prin cap sa faceti torta de lumanarici ca noi. Am stat 3 oameni maturi sa le aprindem si apoi am mers tiptil sa nu se stinga vreuna.
      Aaa, si-am si complotat cu mama sa-l tina in casa😀
      Am avut si varianta „cumparat cifre” dar ideea asta mi s-a parut incendiara :))

  2. Nela says :

    Ce frumos ati petrecut!
    La multi ani si din partea noastra!😉

  3. Iulia B says :

    La multi ani pentru tatal tau, Lili! Sa va fie sanatos si de ajutor.V apupam pe toti.Numai bine

  4. Liliana Moise says :

    Multumim frumos fetelor!!

Lasă un răspuns

