…in corpore barosana

Seara de seara mi-am propus sa prestez activitati impreuna cu Andra. Daca peste zi atentia mea este distributiva, cum vine ora 21 incepem sa ne impartim atributiunile: Marius ramane cu Radu sa-i dea papica de seara si sa-l culce, eu ies cu Andra la plimbare. Si discutam ca prietenele.

Aseara mi-a facut-o

Andra: Mami, mi se pare mie sau te-ai cam ingrasat??
Eu: Hmm, chiar se vede asa tare???
A: Daaaaa, ai o burtaaaaaaaa…
E: Pai sa stii ca ar trebui sa fac ceva gimnastica si poate scap de ea
A: Cate kilograme trebuie sa dai jos?
E: Daca dau 5 kg ma voi simti mai bine
A: Te ajut eu. Stiu exercitii de gimnastica

M-a busit rasul si am mers mai departe. Am zis ca-i o gluma buna

Peste noapte m-a trosnit o otita urata tare de tot de nu-mi puteam misca teasta in nicio directie.

Dimineata

A: Hai, mami, treci la gimnastica!
E: Vai, draga mea, dar ma dor urechile de inebunesc!! Nici nu ma pot misca!!
A: Si ce treaba are una cu alta?? Ce, esti Dumbo?? Faci gimnastica cu urechile??? Stai asa, intinsa pe spate si faci din picioare. Hai mami, 1,2,3…

Pana la urma, de dragul ei am lasat durerile mele la o parte si-am executat 3 ture de cate 8 bucati de nu’sh ce chestii de-astea sportive la picioare.

A: Vezi ca se poate??? Diseara te astept din nou, dar o sa fie mai complicat😉

Seara:

A: Hai, mami, treci la exercitii!! Ti-am pus si picaturi in urechi, nu mai ai motive sa te fofilezi😀

Vaaaaai, viata mea!!!! Si daca nu slabesc nu-i de vina antrenorul ci este rea vointa!

8 responses to “…in corpore barosana”

  1. kLM says :

    Bravo!
    Daca eu nu reusesc, poate o face fiica-ta!

    • Liliana Moise says :

      Oare?? Si pe fii-mea am s-o instruiesc sa caute aparatele alea speciale care fac treaba singure in timp ce ea o sa stea ca la spa😉
      P.S. Stii ca ieseam la alergat, nu?? Ei, sa stii ca a fost o eroare in computerul meu personal :))

  2. Danae says :

    Oh, Doamne! Ce m-ati distrat, dragelor!

  3. Raluca says :

    :))))))) M-am distrat teribil! Si nici nu stiu daca imi doresc sa ma alerge asa Alex cand va fi mare sau nu :))))) Sunteti minunate!!!

  4. dana says :

    va pup dragilor!

    hai, mamisule, ia-l pe flacau in spate si baga niste genuflexiuni..pana jos, pana jos, te rog!:))
    mai, eu parca o si vad pe Andra antrenoarea ta…fluier la gat nu are?:D

    te imbratisez cu drag!
    sper sunteti mai bine cu bolile!

  5. iulika says :

    Super tare!!Asa mai da!Ce simpatica e Andra!Eu cred ca ti-a spus asa ca esti plinuta ca så aibe ea pe cine så exerseze calitatile de antrenor.:)))Dar Raducu cand intra in peisaj??!:))Te pup mami scump si sper ca esti mai bine cu urechiusele.

    • Liliana Moise says :

      Aoileooo, asta mi-ar trebui.
      Eu cred ca el o sa intre in peisaj mai tarziu si-o sa-mi faca program la bucatarie. O sa-l aud cum striga de jos: Mamiiiiiii, mi-e foameeeeeeeeee!!! Asa ca o sa am ocazia sa bag genuflexiuni in fata cuptorului :))

Lasă un răspuns

