In carantina

Da, in continuare parca-s lovita de buldozer.

Eu in general am o structura destul de solida din punct de vedere al sanatatii. Nu-mi amintesc sa fi depasit vreodata stadiul de amigdalita, dar asta cand eram mica-mica, sau poate un abces pe care l-am rezolvat rapid, bolile copilariei si din cand in cand cate-o raceala mai serioasa. Ei, dar si cand ceva ma rapune, sunt cea mai uracioasa fiinta de pe planeta. Vreau atentie, spun de 20 de ori/ora cat de rau ma simt, imi vine sa plang de neputinta, vreau sa dorm, chestii de-astea normale. Iar daca am de facut lucruri administrative in acele momente, ma apuca si depresiile.

Acum am reusit si eu sa fac altceva, asta ca sa mai ies din circuitul arhicunoscut de paracetamol+aerius+ketotifen si siropele de tuse. Am reusit sa fac ditamai otita bilaterala. Am zis eu ca-i de joaca si ca in 2-3 zile ma pun pe picioare si…gata!!!!Pac-pac, pun picatura, ia durerea si eu imi pot continua activitatile mele zilnice. Numai ca nu m-am informat cam ce ar insemna acest aspect. Ei, am descoperit ca de fapt otita asta e un fel de mama a urechiuselor. Si la mine tocmai ce fuse gravida. Si ce prolifica a fost!!! Asa ca acum in urechea stanga am vreo 5-6 urechiuse mici iar in cea dreapta am doar vreo 2-3😀. Si au niste manute mici-mici care n-au ce face pe-acolo si ori aplauda, ori ma gadila… Oricum, au o gramada de treaba. Of, abia astept sa merg la medic sa mi le expulzeze. Prein cezariana ca nu stiu daca as avea rabdare la un travaliu mai lung
Ca sa fie tacam complet m-a lovit si-o raceala. Si nu orice fel de raceala ci de-aia cu ochi injectati si cu dureri de cap de trebuie sa-mi flutur batiste umede (sa se racoreasca) si sa mi le aplic pe inteligenta iar nasul…of, Doamne, s-a defectat in asa hal incat parca n-are leac. S-au dus garniturile si curge in nestire, arata ca si cum as fi iesit proaspat de pe un ring de box, ma ustura numai cand vad batista sau servetelul darmite sa-l mai si ating. Eh, folosesc batista bebelusului :))))))) care este eficienta dar nu suficienta pentru productia mea😉
Si…mi-am pierdut si vocea. A fost o raguseala la inceputuri si eu credeam ca e ceva superficial asa ca am tratat-o pe loc. Cu indiferenta, normal. Azi n-am cum sa-i fac sotului declaratii de mers la piata, Andrei sa-i explic ca trebuie sa manance sau sa-i mai spun a mia oara-n zi ca o iubesc, iar Radu ma priveste circumspect cum incerc sa-l strig: „Hai la mama!!” cu 5 octave mai jos decat de obicei.

Asa ca azi bag ceaiuri iar pe caldurile astea insuportabile sunt excelente fierbinti. De lamaie. Oh, as ucide pentru o braga!!!
Am gasit pe la copii niste saruri de rehidratare, iau si niste paracetamol si cam atat. Astept sa treaca. Odata cu individul. Si pentru ca-mi vajaie capul ingrozitor, ma duc sa pun o mancarica la cuptor pentru copii, sa ma transform in cel mai bland om de pe suprafata pamantului cand cei doi sireni se pun pe urlat si sa-mi fac un program artistic emotionant in fata mesei de calcat. Lasam curatenia pe alt we…

4 responses to “In carantina”

  1. dana says :

    Mai, mamis, tare rau imi pare de urechiusele tale:(( ..da sa le pup!
    sanatate multa!

  2. Raluca says :

    Offff Lili! Ce rau imi pare! Insanatosire grabnica! Da asa grabnica, incat cand vezi mesajul asta sa te intrebi „despre ce vorbeste fata asta? Am fost bolnava?”.😀

    Te pup cu drag! Pe nasul ala sensibil!

  3. iulika says :

    Cum ai reusit tu så le agati pe toate!!Imi pare tare rau.Mai ales acum pe caldurile astea.
    Eu iti doresc insånåtosire grabnica!Te pup dulce!

Lasă un răspuns

