Maseaua de minte sau dintele de inteligenta

Imi place sa iesim in grup, toti patru. Sunt mandra de fiecare-n parte asa ca parca si calc mai apasat cand sunt inconjurata de toti cei dragi mie.

In usa liftului ne intalnim cu vecina. Eu nu cunosc prea multi din scara noastra, dar pe vecina n-am cum sa nu o stiu. Doar mi-a mutat florea de pe hol ca-i obtura nu’sh ce la usa iar eu m-am luat de ea. Pai era floarea mea, am crescut-o de mica si-am facut-o copacel. Oricum, am trecut la sentimente mai bune de-atunci mai ales ca nici nu ne-am mai vazut de vreme buna. Dar vecina e de treaba…

– Buna, vecina…
– Buna, vecina. Dar ce faceti??
Andra si Marius ma anunta in soapta:
– Mami, noi o luam pe scari…
Mie nu-mi ramane altceva decat sa ma inghesui in liftul nostru de 1 mp impreuna cu vecina si cu nepotelul ei. Si facem conversatie:
– Vai, vecina, mai aveti inca o fetita?? ma intreaba privind usor admirativ catre Radu cel cu pantaloni scurti rosii,  in timp ce nepotelul ei ii tragea motul de la sapca…
– Nu, vecina, e baietel…
– Dar cat are, vecina??
– Aproape 10 luni. Al d-voastra cat are???
– Al nostru e mare. Are 2 ani si 4 luni!!!
– Sa va traiasca si sa fie sanatos, vecina!
Radu ne privea contemplativ in timp ce-si facea recensamantul dintilor. Isi mangaia fiecare dintisor in parte si parca voia sa se asigure ca a iesit acolo unde trebuie si ca e in standardele UE.
Vecina il surprinde:
– Vai, mai baietel, dar tie-ti ies dintii???
– Da, incerc eu sa ingramadesc un raspuns in locul lui Radu… Au inceput…
– Aaaaa, al nostru a fost precoce. La 5 -6 luni au inceput sa-i iasa. De fapt este in general un copil precoce. Cand le ies dintii repede…o sa le faca pe toate repede. O sa vedeti…
M-a lovit in moalele capului teoria lu’ peste prajit vecina.
Ajungem pana la urma la parter, si in timp ce incercam sa ies cu caruciorul, ne continuam conversatia:
– Si-al meu are dinti iesiti😉
Dau apoi sa o zbughesc repejor sa-mi gasesc restul de familion.
Vecina imi striga din urma:
– Dar cand au inceput sa-i iasa??? Acum????
– Asa s-a nascut, vecina!!! Copiii mei s-au nascut cu dinti. Fata cu 2, baiatul cu 4. De-asta-s asa de precoce. Mai au putin si le ies maselele de minte…

Am lasat-o in urma…si nici macar nu m-am intors sa-i surprind reactia. Oare o sa-mi mai raspunda la salut???

10 responses to “Maseaua de minte sau dintele de inteligenta”

  1. iulika says :

    :))))))))))))ce tare!!!Stau si ma intreb de unde le scot nene babele astea…cica daca ii ies dintii repede o så facå totul repede…:)))) Se si marita/insoara repede?!?!Si caca/pipi la olita?!Vai ce m-am umplut de ras.Dar mi-a plåcut replica ta..nu te dezici deloc!Te pup!

  2. croco says :

    Imi place tare de parlamentar! nu il mai vazusem de ceva vreme! e scump foc!

  3. Cris says :

    =)) lili, de ce nu stai tu la mine in bloc??? sa mai pui babele astea la punct, ca mi-am epuizat resursele…

  4. Liliana Moise says :

    Hmmm, eu eram convinsa ca o sa-mi spuneti ca sufar de sindromul „ba al meu e mai cu motz”😀
    Dar mie-mi plac provocarile de genul asta😉
    De-asta nici nu cred ca ma iubesc vecinii…

  5. Raluca says :

    :)))))) bestial!!!! Cat mi-as dori sa-mi vina si mie asa replicile!

    • Liliana Moise says :

      Sa stii ca nici mie nu-mi vin intotdeauna replicile. Multe ma trosnesc abia dupa ce trece situatia in sine… Eu rabufnesc fata de altii atunci cand e paharul mult prea plin si incepe sa dea pe dinafara.
      Ai sa vezi ca atunci cand vine vorba de copilul tau multe chestii pe care nu credeai ca le poti face o sa te navaleasca… Ma uit la mine cateodata si nu-mi vine sa cred ca am reusit sa fac asa ceva.
      Eu sunt o timida in societate😦

  6. Danae says :

    Hihihi… esti de-a meaaaaaaaaaaa!!!!!!!
    Bine i-ai zis-o!
    N-are rost sa torn aici toata povestea, dar am si eu una cam pe-aceeasi tema. Vecinul de apartament, un gomos, il tot lauda pe nepotu-sau, copil de procurori bucuresteni, dus la gradinita particulara, alea-alea. Copilul in cauza e de-o varsta cu Oana (deci si cu Andra, care va sa zica). Azi asa, maine-asa… Eu, o doamna, zambeam si-atat.
    Pana intr-o zi cand iar dau de vecinul si incepe sa-mi spuna cum nepotu-sau, la 6 ani, citeste si scrie de numa. Atunci n-am mai rabdat si i-am trantit-o ca Oana mea ii citeste povesti Roxanei seara fara probleme. Si am plecat. Iote-asa!

  7. Maria says :

    liliacule, pe faza, ca de obicei. Bine i-ai facut! Radu e adorabil. Nu mai pot dupa el!

  8. Mimi says :

    Bravo Liliana, bine spus!!! Asa e lumea asta nebuna in care traim, toti nu vor decat sa fie cei mai frumosi, cei mai destepti, cei mai rapizi, primii in toate….
    Cu cat apar dintisorii mai tarziu, cu atat este mai bine! Copiii din ziua de azi se afla intr-adevar intr-un proces de crestere accelerata, provocat de toate prostiile pe care ni le baga industria alimentara si farmaceutica pe gat (hormoni, E-uri, antibiotice, etc.), dintii le ies f. devreme, dintii de lapte se schimba deja de la 4 ani, toate organele ajung prea repede la maturitate (ganditi-va la o rosie coapta accelerat cu forta!), etc, DAR aceste oragnisme si IMBATRANESC mult mai repede….Sunt f. multi oameni de stiinta care trag semnalele de alarma si ne previn de acest fenomen f. periculos pt. sanatatea copiilor nostri!

Lasă un răspuns

