Studenta la Litere

Ziua de 13 este pentru noi norocoasa. Azi incepem aventura spre marea cunoastere. Lumea lieterelor isi deschide portile pentru noi. Chiar daca citim cursiv de multa vreme tot este emotionant sa stii ca de azi totul va fi oficial. Plus ca va invata sa scrie.

Emotii au fost de ambele parti. Andra m-a anuntat de aseara: „Mami, tremur!” Am asigurat-o ca n-are motive, ca va fi totul excelent. Imi pare rau ca n-am putut sa o tin in brate toata noaptea din motiv de…Radu miorlaiciu😦

Am plans cand s-a strigat catalogul pentru prima data, am plans cand am trecut pe sub podul de flori, am plans cand am vazut-o in bancuta, am plans cand ne-am despartit. De fiecare data am plans in gand!! N-as fi stiut cum sa-i explic de ce imi curg lacrimile pe obraji. Asa ca Andra a vazut o mama fericita, tot timpul cu zambetul pe buze care o incuraja🙂 Doar Marius mi-a sters o lacrima de la coltul ochiului dupa ce am lasat minunea noastra in hatisul de clase si de colegi.

Am incredere in ea ca o sa fie excelent!!

18 responses to “Studenta la Litere”

  1. dana says :

    Am plans si eu cu tine mami..in gand..
    m-a emotionat poza cu ea in banca:x..tare de tot…

    cu siguranta va fi excelent!!

    si ati gasit si ghiozdanas fuschia:)

  2. Uca says :

    Frumusica pistruiata !!
    Pup studenta la litere🙂 Sa fie intr-un ceas bun, sa aveti o aventura frumoasa cu scoala! Va imbratisez tare!
    Mult succes scolarita iubita!

  3. Raluca says :

    hai mai ca eu am plans pe bune, ca oricum nu ma vede😡😡😡

    Incredibil de emotionant! Incredibil! (ce o sa fac la al meu daca acuma bocesc asa…)

    Sa traiasca ani minunati la scoala! Numai bucurii si entuziasm!

    Va pupam! Hai ca mi-am pierdut logica si cuvintele de emotii… nici nu ma asteptam, ce e drept, sa pui deja poze… :-*

    • Liliana Moise says :

      Si eu am venit acasa si-am tras un bocet. Mi-a fost frica sa o fac de fata cu ea pentru ca erau cativa copilasi care plangeau cu spor dupa mamicile lor si am zis ca daca ma vede pe mine impresionata o apuca si pe ea plansul.
      La al tau sigur o sa fii stapana pe situatie si-o sa reactionezi in functie de Alex. Cert este ca acesta poate fi catalogat drept un moment impresionant din viata copiilor.

  4. Cris says :

    ce frumooooss… la noi a fost simplu de tot… numa’ sa culc copiii si pun si eu povestire.😀

    • Liliana Moise says :

      Da, a fost frumos si emotionant. Pacat doar ca parintii au cam stricat momentul copiilor ca le-a cam luat fata😦 iar daca era vreun bobocel intarziat reusea cu greu sa-si crioasca drum catre Doamna prin marea de mamici, tatici, bunici si vecini😀

  5. Iulika says :

    Draga mea, m-am gandit azi mult la voi.Intr-adevar o zi emotionantå.Si m-au napadit si pe mine lacrimile.Vå pup tare si så stii ca mi-a sårit inima cand am vazut poza cu clasa I D.Si eu am fost in D 12 ani:))

  6. Nela says :

    Va pup dragelor!
    Cel mai mult m-a impresionat, trebuie sa recunosc, poza Andrei in banca!
    Cine a spus ca o poza face cat o mie de cuvinte, sigur la poza aceasta s-a referit…foarte emotionant, am vazut-o pe Andra prin ochii tai, mica, mica, gata sa se ia la tranta cu knowledge-ul de-acuma!

    Ii doresc Andrei sa fie o eleva de nota zece, sa invete bine si sa pretuiasca scoala, cartea!
    Sigur o va duce departe!

    • Liliana Moise says :

      Sa speram ca va tine steagul ridicat.

      Cat despre bancuta…sa stii ca este atat de mica si de pricajita…si s-a nimerit ca in prima saptamana sa stea in ultima banca:D (ii roteste in toate bancile, deci sapt viitoare va sta in prima)
      Am ca tema sa caut o pernuta inaltatoare :))))))
      Faza cu knowledge-ul imi place supermult. Multam!

  7. Danae says :

    Bafta multaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!… Doamne, ce de emotii…

  8. Anomis says :

    foarte emotionant momentul, si tu te-ai tinut tare sa nu versi o lacrimuta.
    Radulescu ce spunea?
    Andrei i-a crescut parutul si are deja fata de domnisoara cu trasaturi delicate.
    o scolarita fotomodel.

    • Liliana Moise says :

      As fi facut asa de-un paraias dar trebuia sa fiu strong enough😀

      Radulescu e figurant si vrea sa-i distraga atentia de la studiu, dar ea…nu si nu, ca cica vrea sa mai mearga la scoala😉 N-are de gand sa-l astepte pe el din urma😀

      Sar’mana pentru complimente. Craaaa-craaaaa…

  9. Maria says :

    draga mea,

    am citit cu emotie si am „suferit” alaturi de tine. ma bucur ca ii place (recuperari pe forum) si ca mai vrea sa mearga. pe tine te pup cum te-ai tinut tu sa nu plangi, of of. xoxox

  10. selen says :

    Pupam scolarita frumusica si emotionata! si pe mami ca a fost tare si n-a lacrimat :X Dooamne, ce de momente d-astea ne asteapta!

Lasă un răspuns

