D’ale lu’ Moise…

Il rog pe-a lu’ Moise să mă ajute din când în când cu copiii.

– Marius, te rog eu mult, pune şi spală-l tu pe Radu că eu sunt prinsă în acţiunea Andra…
Nu comentează şi se execută.
Îl aud din baie:
– Auzi, îl spăl peste tot sau doar pe faţă?
– Îl speli de la piele că a stat cu scutecul ăla toată noaptea!
Tăcere…
Peste un timp iar se aude:
– Auzi, dar pe ochi cum îl dau??
– Îl speli cum te speli tu!
Iar tăcere…
Şi…tăcere… Suspect de multă tăcere aşa că intru peste ei în baie. Tat-su pregătise periuţa de dinţi (ştie ca ţin f mult la aspectul ăsta) o umpluse de gel cu aromă de căpşuni şi-l îndemna pe flăcău:
– Hai, ia şi te spală!!
– Măăăăăăăăăi, cum îţi închipui tu că el se va spăla singur????
– Hai, mamă, că avem baiat mare, ce naiba! Se descurcă el😀

Şi…într-adevăr, s-a descurcat. A înghiţit toată pasta de dinţi şi apoi şi-a masat gingiile cu periuţa. Singur!! Deci se descurcă ei şi fără mine😉

*******************************************************************************************************

Ieşim la plimbare în trei: eu, Andra şi Radu. Tat-su e veşnic obosit.
Radu se suceşte în carucior şi sunt nevoită să fac adevărate scheme de echilibristică să-l pot ţine să nu cadă. Aşa că ajung la un grad de nervozitate şi încerc să mă înţeleg cu copilul care nu înţelege nimic:
– Radu, mamă, stai dragă liniştit că o să te pierd din cărucior!!
Andra începe să râdă.
– Ce ai, mamă?? Ce-i aşa amuzant??? Eu îmi scot sufletul din mine să-l ţin…
– Mami, ştii, dacă-l pierdem o să-l găsim după bale!!
– ??????
– Aşa mi-a zis tati, că Radu îşi marchează teritoriul cu bale. Şi dacă vrem să ştim ce-a facut el într-o zi ne uităm după dâre.

Mda, a lu’ Moise e obosit doar fizic. Mintea lui, în schimb, coace numai prostii😀

11 responses to “D’ale lu’ Moise…”

  1. Cris says :

    la un party zilele trecute un amic mi-a zis… cine sa le mai inteleaga pe femei. daca nu le vorbesti, zic ca le ignori. daca le bagi prea mult in seama, se plang ca le sufoci.
    tu macar nu poti sa te plangi de plictiseala!!

    nu-l imprumuti un pic :D?

  2. Liliana Moise says :

    Pai asta-i nebunia la noi ca tot timpul stau cu inima la gat. E adevarat ca de cele mai multe ori lesin de ras si n-am cum sa ma supar pe el… Doar uneori imi vine sa-i arunc cu ceva in cap. Si chiar o fac, dar in gand😉
    Sa-l imprumut??? Hmmm, ar fi un biznis si-asta… Ma gandesc la o strategie de marketing😛

  3. Nela says :

    Ce tare e d’l Moise!!! Super super!
    Lilian, zi-mi daca ai nevoie de ajutor cu strategia asta de marketing…😀

  4. Iulia B says :

    Supertare!Dar nush de ce mi se pare cunoscut….in special partea cu oboseala!pupam copiii frumosi si mamica extraordinara!Cat despre Moise ce sa zic?!o fi frate cu Bancu de la Buzau?!

  5. Anomis says :

    Detin si un un specimen tare tare tare (Xn) obosit🙂.
    Seara insa ii face baie intodeauna cand e acasa. Pacat ca nu-l spala si dupa urechi.🙂
    Al tau compenseaza ca e foarte pontos🙂 si daca te tine cu zambetul pe buze eu zic ca e sufic.
    Pupam famila frumoasa.

  6. Lali says :

    Am ras cu lacrimi!! Sunteti fenomenali,tre sa mai trec „pe la voi” sa ma incarc cu voie buna. Va pupam dulce.

  7. Octavia says :

    Doamne, am ras cu lacrimi la postarea asta :)) esti geniala cum povestesti!! ma abonez. Kiss’es

Lasă un răspuns

