La masa

Dupa ce timp de aproape 7 ani am fost nevoiti sa o hranim pe Andra ca pe pui, a venit timpul sa ne luam revansa.

Radu in mod cert nu va suferi de foame chiar daca este selectiv (alege banana de para :))

6 responses to “La masa”

  1. Nela says :

    ce draguuut e mon parlamentaire…..
    cum mananca d-lui de tacticos..:)))
    super tare filmuletul!
    pofta mare, mon cher!

  2. Cris says :

    adica gata, andra mananca singura? felicitari!!!

    • Liliana Moise says :

      Ia uite, cine stie…cunoaste. Si m-a prins cu cioara oxigenata.
      Deci, inca nu mananca singura in totalitate. Sfarsitul mesei il indesam noi pe gat😉.
      Spre exemplu aseara a avut 2 linguri mari de pilaf si 1 snitel. Am asezat-o la ora 8 la masa si la ora 10 si 10 am considerat ca deja e prea tarziu (trebuie sa ne trezim dimineata sa mergem la scoala :D) asa ca una din linguri i-am servit-o eu.

  3. dana says :

    Vai ce dulce este! imi place la nebunie cum ia bananuca si o duce la gurita..bravo, puiule! si zici ca alege banana de para? :))) ce tare!

    va imbratisam cu drag, dragilor dragi

  4. Liliana Moise says :

    Trebuia sa aleg si eu 2 fructe diferite ca si coloristica…dar de-astea aveam in casa.

    Pupacim si noi Ana-Lugojana ca de la ea am luat lectii. Mai avem pana mancam singuri si mancare gatita😉

Lasă un răspuns

