Oglinda, oglinjoara

Numai cand esti mama de fata poti sa intelegi cum trebuie sa procedezi cu fardurile. Trebuie o cutie zdravana ferecata cu lanturi si lacate pentru ca daca nu se procedeaza asa toate vor zbura.

Ei, eu n-am fost suficient de vigilenta asa ca le lasam pe un raft. Mi se parea mie ca-i suficient de sus. Pana intr-o zi cand am descoperit ca ba una, ba alta…lipseau.

A inceput finut, cu cate un ruj. Apoi cateun parfum, cate-o oja…Pana si trusa de machiaj a suferit modificari. Probabil ca a luat-o si-a scapat-o ca unele culori s-au evaporat ca prin minune.

M-am consolat cu ideea ca Asa-i cand ai fata. Lasa, ea sa fie cocheta ca pe mine parintii nu ma lasau.

Incetul cu incetul au disparut rimelele, creioanele dermatografe… Au mai ramas vreo 2-3 chestii mai nefolositoare.. Pana si pudra si fondul de ten s-au golit inexplicabil.

Eh, tot e bine ca ma scuteste pe mine sa le verific periodic termenul de garantie.

Cand am descoperit ca ceva se intampla am incercat sa descopar firul epic. Unde dispareau toate???? Intr-o posetuta de-a ei!!! Nu intelegeam eu de ce era musai cand iesea in parc sa aiba si poseta pe brat!! Si era grea ca naiba dar banuiam ca are indesate in ea jucarele de la pufuleti sau de la oua kinder. Maaaare greseala sa nu verific si sa merg pe incredere. Mi-am dat seama de chestia asta cand din intamplare, Andra se afla in mijocul gastii iar eu am facut imprudenta sa merg sa o imbratisez. Din toate partile venea un miros cunoscut mie. Ultimul meu parfum pe care aproape ca nu apucasem sa-l folosesc!! Si toate fetele erau date cu frez pe buze, iar unghiile lor erau sclipicioase…

M-am revoltat dar cam degeaba.

Acum vreo 2 zile plecam in excursie. La Tulcea. Dimineata trebuia sa ne organizam programul in asa fel incat sa prindem BAC-ul peste Dunare. Dam sa iesim pe usa si in timp ce-mi indesam inca un papuc in picioare imi amintesc ca nici macar nu am apucat sa ma uit in oglinda.

– Vai, Andra, un ruj nu mai am in casa asta!!! Si mirosul meu e natural ca parfumurile mi le-ai terminat!!! Sa te mai prind eu ca pui mana pe ele…

Andra ma priveste luuung si-mi spune cu seninatate:

– Mami, stii, de fapt tu asa esti mai frumoasa!! Nici nu-ti trebuie ruj!!!

Mi-am inghitit cuvintele. Ma gandesc totusi profund la lada aia ferecata😉

6 responses to “Oglinda, oglinjoara”

  1. Iulia B says :

    Hai ca ai dat de belea!Noroc ca am decat baiat deocamdata…Glumesc desigur!Pai atunci cand vine cu calificativele acasa sau cand e laudata de toata lumea,nu uiti de toate ustensilele de machiat?!Da-le incolo ca vorba fetei,tu esti cea mai frumoasa asa naturela!te pup Doamna si pe matale si pe Parlamentarul mergaret,dar mai ales pe fetita mamei cea cocheta.

  2. Roxana says :

    Noi ii furam mamei din rochii si ii stricam pantofii…fardurile le ascundea de noi:) si nu ne-am prins exact pe unde sunt.
    O fetita trebuie sa fie aranjata ce sa mai…..:)))

    • Liliana Moise says :

      Da, stiu cum este. Ca isi ascundea mama oja ei minunata cu sidef luata de la polonezi😀
      Si margelele le inchidea intr-o cutie. Pantofii cu toc au suferit dramatic…

      Tocmai ca stiu ca trebuie sa fie aranjata asa ca le are pe-ale ei. Truse intregi cu tot ce are nevoie. De ce sa mi le ia si pe-ale mele??? Asta-i misterul.

  3. Danae says :

    Dar chiar asa? Ce-ti trebuie? Esti frumoasa oricum!
    Acum pe bune. Sa stii ca eu le-am car pe ale mele in fiecare zi dupa mine. Paza buna…

    • Liliana Moise says :

      :)))))))
      Probabil ca asta este secretul, sa imi iau o sacosa speciala pentru de-„astea” pe care sa o car dupa mine. Sa vad daca pot renunta la altele din ea ca nu prea mai este loc:))))))))

Lasă un răspuns

