Dezmot…sau „Jamie Oliver” miniatural

Ne-am agitat putintel cu aceasta dezmotare. Initial ne propusesem sa ne luam nasa din dotare, sa mergem undeva la o placintarie, il executam la par din doua miscari pe flacau, papam ceva bun-bun, ne veselim si…acasa, la nani.
Dar cum niciodata planul de acasa nu se potriveste cu cel din targ…am schimbat modificarea. Asa ca ne-am faurit acasa la noi. In imensul meu palat de 50 de mp a trebuit sa intind masa maaaaare (pentru mine de la 12 in sus e mult pentru ca n-am mese :))) ), sa aranjez, sa gatesc😀, sa organizez dar si sa fac instructaj cu Andra referitor la jucariile care se pot jumuli la gramada.
La 14:30 trebuia sa fiu gata cu toate. Ce faceam eu la ora aia??? Cautam un ALT cadou pt nanuta noastra pentru ca mi s-a parut ca ce-i luasem nu se potrivea. In fine, am reusit si m-am reorganizat. Cert este ca eu am deschis usa pentru majoritatea invitatilor.
Tol festiv?? Machiaj?? Tinuta eleganta??? Ce-s alea??
Deci, n-am reusit nici macar sa ma aranjez putin.
Noroc ca am avut-o pe mamaia (soacra-mea) la noi si m-a ajutat cu aranjamentele, tataia distra copiii, maica-mea prajea pe la ea diverse; taica-meu voia sa se faca util asa ca l-am delegat cu caratul scaunelor si altele de-astea „intelectuale”. Ce sa mai, ca la nebuni!
Si eu care visam ceva asaaa, tac-pac!

In fine, vine si momentul adevarului, ala cu organizatul tavii. O rugasem pe mama sa-mi aduca cea mai mare tava posibila. Mi-a adus una. O pizza mica nu incapea pe ea.
– Mamaaaaa, asta-i mareeee????
– Alta n-am!!
– De ce n-ai spus, ca ma duceam sa-mi cumpar!!!

Deci, rapid trebuia sa inventez ceva. Masa noastra de gradinita a devenit tava de mot!!!

Lumanarea de botez a ramas de la Paste la tara la mamaia asa ca trebuia sa facem rost de lumanare, rapid. Noroc ca uneori ne apuca romantismul si mai luam de-astea parfumate😀 Am avut de ales intre una roz, un bradut de Craciun si un ou de Paste :)))))))))
Trecem si peste „rusinea” asta. Parul taiat s-a lipit excelent cu ceara roz ;;)

Vine si momentul adevarului, ala cu alesul.
Asa ca se infinge Domnul meu direct in cheile de la casa. Bine, eu am un manunchi de chei bune si zdranganitoare. Firesc oarecum sa traga de ele.
Prima concluzie: Va fi om de casa!!!!!

Il pun sa faca a doua alegere. Si…dupa ce se gandeste putin ia ditamai lingura. Nu mi-a venit sa cred. Acum m-am consolat cu faptul ca va fi un viitor Jamie Oliver, ca va gati super, ca va sti sa combine aromele in asa fel incat sa devina cea mai gustoasa mancare. MA SCOT!!! Pentru ca mie nu-mi place deloc sa gatesc.
Unii au concluzionat ca, daca a luat cheia de la casa si lingura,…atunci se va face patron de restaurant. Nu-i rau! Sper doar ca n-o sa ma puna sa-i platesc nota de plata chiar de fiecare data cand il vizitez.
Marius exclama in multime:
– Asa, tata, sa nu mori de foame, sa pui mana sa faci!!!! Ti-arata tata!

Acum incepem sa facem galerie pentru al treilea obiect. Si…trage lozul castigator: cheile de la masina. WTF??? Hai, ma, chiar asa????? N-ai putut sa iei si tu o carte, un stilou???

L-am lasat sa mai incerce inca odata. S-a aplecat catre seringa. Si a luat-o. Dar…nu prea se pune pentru ca nu-i intre cele 3😀

Ma gandesc ca, poate, cand s-o maturiza, i-o veni mintea la cap si o alege o meserie. Nu ca aceea de bucatar n-ar fi nobila, Doamne fereste, dar, nah, ca orice mama, parca as vrea sa faca si ceva mai ‘telectual.

14 responses to “Dezmot…sau „Jamie Oliver” miniatural”

  1. Cristina_ana says :

    Ce-mi lipsesc emoticoanele alea de se tavalesc pe jos de ras!!!! Ai povestit intr-un mare fel, inca sunt cu gura pana la urechi!!!!
    Sa-ti traiasca flacaul, si lasa, ca astia intelectualii mor de foame! Daca o sa aiba baiatul o casa, o masina si daca o sa mai stie si sa-si faca singur de mancare, inseamna ca nu te-ai chiniuit cu el degeaba!
    Va pup!!!!!!!!!

  2. Maria says :

    ce tare Raducu. ce tare! si scuza-ma Liliacule, da’ daca se face patron de restaurant cu carte, n-o fi bun?😀 va pupam. un post excelent la care am ras tare.

  3. Raluca says :

    Pup micul Jamie!!! Hai ca eu am presimtit dinainte un mic bucatar, nu? Si mai pup mamica ce-i va scrie cu haz cartile de bucate, si impreuna vor deveni faimosi!!!

  4. elle says :

    liliaca, draga mea, atata de frumos povestesti!! imi vine sa te tzuc de mii de ori ca tare imi esti draga si tu si copilasii tai frumosi cu parul ca focul!!! lasa ca a facut alegeri bune baiatul. pupam pe micul jamie in devenire .. auzi .. ia pune-i tu la dispozitie ceva faina, malai sa se joace cu ele .. sa vedem arta .. va pupacesc!

    • Liliana Moise says :

      Elle, scumpa mea, ce parere buna ai tu despre mine. Bineinteles ca nu merit asa cuvinte!!
      Poate daca aveam macar 0,001% din prieceperea ta in arta culinara poate ca-mi tresalta inima de bucurie. Dar…sa zic…sa nu zic….
      Hai fie!! Mie nu-mi place de-astea cu bagat mainile-n faina.
      MA ganedam pentru inceputuri sa folosim tartar si cu coloranti de praji. Iese o superplastelina daca adaug ulei si apa fierbinte.
      Eiiii, acolo arta, sa inteleaga si je ceva!

      Pupici multi si desi!

  5. Monica Sima says :

    Sa stii ca nu a ales rau deloc. Si eu imi doream sa ia si el o carte un stilou dar asta e. Daca o sa stea masa cu gura pe el, oricum va invata.😛 Mi-a facut mare placere sa citesc ce ai scris. Ai stofa de scriitoare. Va pupam.

  6. croco says :

    tare frumos ai descris dezmotul! tare tare frumos! chapeau! da ce ne trebuia noua tava cand el e deja parlamentar!??? pup!

  7. Dana says :

    Deci dragutul nostru ii baiat de casa si mai si gateste?!!! yuhuuu! S-a consemnat undeva ca-i luat, nu? va rog frumos!

    Ce dor mi-a fost sa te citesc!

    Ps- am vazut avionasul…ce draguta esti! multe , multe inimioare de la noi!

Lasă un răspuns

