Pasi spre viitor

Am inceput, usurel…pe 4 octombrie. Si am mers asa timp de 12 zile. Ni se parea ca ni se asterne lumea la picioare. Deja visam cum in 2-3 saptamani vom fi stapani pe situatie.
Si dintr-o data, pe 16 octombrie, am observat ca nu punea niciun pas. NIMIC. Situatia cu pricina s-a suprapus peste o raceala puternica. Si am senzatia ca se si daduse cu fundul de pamant de cateva ori. Nu mi s-a parut ca ar fi un capat de lume…dar uite ca pentru noi a fost.
N-a mai vrut sa puna niciun pas. Cand il asezam in picioare incepeau sa-i tremure pantalonii. Se vedeau cum fluturau. La un moment dat mi se facu teama. Deja vedeam nervi ai picioarelor afectati in fel si chip.
Pana intr-o zi, cand am descoperit ca daca i se ofera un punct de sprijin, Radu prinde curaj. I-am oferit mai intai un pix, apoi o ata, apoi l-am pus sa se tina de snurul de la gulerul lui. Acum merge tinandu-se de etichetele din piept sau de fermoare. Musai sa-i pun bluzita cu fermoar pe el.
Azi am reusit sa-l sprijin de o masinuta. I-am dat-o in manute.
Acum…se asterne lumea la picioarele lui!!!

9 responses to “Pasi spre viitor”

  1. uca says :

    :)))))))))
    ohohhoooo, si inca cum mergee!!
    bravo raduuuucuuuuu!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    si ce scumpa e andra, cum face ea introducerrrrrrile :))
    felicitari ! pupici mici!

  2. Liliana Moise says :

    :))))
    Daaaa, ca sa stie lumea care-i Andra si care-i Radu! Ce naiba, seamana asa de bine si era pacat sa se confunde :)))))

  3. Nela says :

    Bravo, dom’ Parlamentar! Sa te poarte pasii departe de-acuma!
    Pupici cu sclipici de la Ana&Co

  4. Danae says :

    Merge foarte foarte bine. Felicitari!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Raluca says :

    Iara mi-e ciuda ca nu pot viziona cu sonor. Dar oricum il vad desfasurandu-se!!! Super plimbaretul! Felicitari!!!

  6. iulia says :

    E,asa da!Bravos amice!Ce bine merge mamico~Parca-; vad pe tizul lui numai ca astuia din urma ii flutura coditele.va pupam tare

  7. Cristina_ana says :

    Este adorabil cum merge el tinandu-se de ceva! Adica de masinuta, hi, hi, hi!
    Bravo, Raducu!
    Va pup!

  8. Iulika says :

    Este bestial!!!!E adorabil!Si DA seamana incredibil cu Andra.Så ii pup eu pe amandoi,

  9. Liliana Moise says :

    Deci, am baiat mare!!!
    Ceea ce va dorim si voua :))))

Lasă un răspuns

