Plimbari nocturne

Daca stau bine si ma gandesc la situatia noastra de oameni democrati si moderni ar cam trebui sa bat undeva cu pumnu-n masa si sa-mi cer dreptul meu: ori ma odihnesc noaptea, ori primesc un bonus de 25% de ceva. Nu stiu de ce…de orice!!! Asta asa, ca sa ma simt si eu in rand cu lumea. Sa fie si la mine spor de noapte!

Eu cred ca ai mei copii ma pregatesc fizic pentru vremuri grele. Citeam daunazi despre tot felul de preziceri care mai de care mai catastrofale…iar conflictul din Coreea m-a facut sa cred ca ceva-ceva se va intampla.
Dar eu sunt pregatita!!! Pe toate planurile.
Am invatat de la Andra ca se supravietuieste destul de bine cu 2-3 firimituri de mancare iar de la Radu am invatat arta supravietuirii fara somn. De fapt…dorm, dar pe apucate, pe franturi, pe bucatele. Deci in orice secunda as putea sa fiu pregatita pentru evacuare!
Din cauza Andrei am renuntat sa mai gatesc. Adica…fac eu ceva-ceva de mancare…dar nu mult si nici cu drag. Am asa un oblon tras undeva in strafundurile constiintei mele de bucatareasa care nu-mi da voie sa merg mai departe.
Se pare ca Radu si-a propus sa imi demonstreze ca viata este scurta si ca merita sa o traiesc din plin!! De ce-as dormi eu noaptea?? No Way!!!
Noaptea este pentru plimbari nocturne, interminabile. E ca viata de club, cu agitatie, cu miscari browniene, cu dansuri lente tinandu-ne stransi in brate sau cu dansuri lascive cand trebuie sa-ti atingi din priviri partenerul in toate zonele posibile. La un refren mai trendy…se tipa si se agita pana ramanem fara glas! Dar macar suntem in pas cu moda si nu ratam nicio noapte in club. Pacat ca deocamdata se manifesta doar cu mama lui. Iar eu stau cateodata si-l privesc neputincioasa. Dar dansam in continuare. Ne place! E universul nostru nocturn. E momentul nostru impreuna. Doar noi doi.

Abia-l astept sa vrea sa mearga de-adevaratelea in club si eu sa pot sa-i zambesc scurt si sa-l rog doar atat: „Ai grija, mama, ce faci! Iar cand te intorci sa vii tip-til ca eu ma odihnesc”

One response to “Plimbari nocturne”

  1. irina l says :

    esti tare dulce asa cum povestesti, nici nu se simte oboseala din tonul tau🙂; va pup dulce pe toti!

Lasă un răspuns

