Cadou „dovlecesc”

Am vrut musai sa plantez acest bradut si-n curtea mea. Speram sa dainuiasca in timp alaturi de prietenia care s-a legat intre mamicile acestor pui.

Multumim, Uka, pentru munca depusa si chiar daca este amprenta ta aceasta, mi-am permis sa-l aduc sa imi lumineze si casa mea draga.

 

 

…………………………………(¯`´¯)
……………………..…………./ | \ .
……………………..…………...~.
……………………..………, ‘** ‘ ,
……………………..……. ‘* ~~~*’
……………………..….. ‘ *, ‘~ ‘ ,* ‘
……………………..….‘ * ~**~ * ‘
………………….. ……‘ * , • Merry • , * ‘
………………………‘ * ‘ ~~**~~ ‘ * ‘
……………………..‘ ‘ ‘ • . Christmas . • ‘ ‘ ‘
……………………‘ ‘ * ~~~#~~~ * ‘ ‘

…………………….. ……………..#
…………………………………….===

 

Radu este ascuns in brad, isi cauta cadourile. Nu stie ca Mosul este pe drum.

2 responses to “Cadou „dovlecesc””

  1. dana says :

    ahhh! ce frumos ca ai reusit sa-l aduci in casuta voastra! as indrazni sa intreb cum ai facut, insa imi este teama ca in ciuda tuturor explicatiilor, tot imi voi prinde urechile:)

  2. Raluca says :

    Ce frumos! Indraznesc sa cer si eu codul😀. Ai muncit mult?

Lasă un răspuns

