Cunoasterea mediului…

sau cum imi redescopar copila

Ne-am apucat din seara asta sa punem la punct temele pentru saptamana viitoare, nu de alta dar sunt destul de multicele si noi nu prea avem viteza. Ne-ar lua destul de mult timp. Si cum maine avem serbare la franceza..am hotarat ca e mai bine sa ne apucam din timp.

Cum Andra era preocupata de tema de la Cunoasterea mediului…eu n-am ce face si rasfoiesc manualul. Gasesc o lectie destul de interesanta, despre mancaruri. Si 2 imagini cu 2 farfurii. Pe ele copilul trebuie sa deseneze, in stanga, felul preferat de mancare, si in dreapta, mancarea care nu-i place deloc. Am zis ca asta-i de noi. Musai trebuia sa-mi testez copila.

Evident, n-am ce face, si intr-o pauza de dezmortit degetelele o intreb pe Andra:

– Andra, uite ce veti discuta la Cunoasterea mediului. Despre mancaruri, puiule. Zi-mi si mie, ai vreo mancare preferata??
– Evident ca am!

Raman putin interzisa pentru ca m-a surprins raspunsul dar ma dezmeticesc rapid si continuam conversatia:

-Daaaa?? Si care-ar fi aceasta???
Eram ferm convinsa ca ma surprinde cu un meniu alcatuit din cartofi prajiti cu ou ochi moale. Deja vedeam in fata ochilor cum se prelinge molcelimea oului, cum se intinde pe toata farfuria si cum fii-mea o deseneaza cu mici detalii.

Raspunsul ei ma loveste ca o bomba:
– Fasolica!! De-aia buna-buna! Si cu carnaciori.

Nu-mi vine sa cred…Ma bucur in sinea mea si trec mai departe. Sunt curioasa ce-ar desena pe cealalta farfurie.

-Andra, si ce mancare nu-ti place tie?? Uite, o sa trebuiasca sa desenezi.

Ma priveste incurcata si staaaaa, si se gandesteeeeee…
Nu ma dumiream ce s-a intamplat. Eram convinsa ca are o dilema dar nu stiam ce sa inteleg din comportamentul ei. In cele din urma se hotaraste sa-mi raspunda:
– Auzi, mami, cum desenez eu pe-o farfurie asa de mica atat de multe lucruri???
– Hai, Andra alege si tu o mancare care nu-ti place, totusi.
– Paaaai, mami, mie nu mai imi place nimic!!! Deci n-am loc sa desenez toate mancarurile din lume!

Mda…ma gandeam ca s-a schimbat ceva…dar nu. E aceeasi Andra dintotdeauna. Doar eu am reinventat roata cu cea fasolica cu carnati!

One response to “Cunoasterea mediului…”

  1. Maria says :

    Hihi, ce-mi place de Andushka….stie ce-i bun😀

Lasă un răspuns

