D’ale Andrei

Stateam la masa rotunda, cu maica-mea, Marius, frate-miu…si ne-am incins la tot felul de discutii. S-a ajuns si la faza in care tot discutam despre cunoscuti, care, cum si cand s-au casatorit. Andra ne soarbe fiecare cuvintel in parte asa ca incepe:
– Buni, tu la ce vartsa te-ai casatorit??
– La 20, ii raspunde buni…
– Ei, mami, s-a maritat la 24.
Ma uit la ea luuung si-mi amintesc cat de tanara era acum 11 ani in urma. Ma uit si catre sotul meu si incep sa-l tachinez.
– Mda, daca am fost bleaga, m-am maritat repede. Nu puteam eu sa mai astept??
– Dar cand voiai sa te mariti, mami?? ma intreaba Andra curioasa…
– Pai, uite-acum, ca-s mai coapta, sunt mai cu picioarele pe pamant, stiam si eu mai multe…
Andra se apleaca usor catre mine, pune o mana la gura asa, ca si cum s-ar fi ascuns sa auda si ceilalti si aproape soptit imi zice:
– Mami, nu te supara ca-ti zic, cu toate ca eu nu cred prea mult…dar nu crezi ca acum nu te mai lua nimeni de nevasta??
– Hai, mai, chiar asa??? Si de ce, ma rog?? o intreb eu tot soptit.
– Pai deja ai ajuns o hoasca batrana…

Mda, fara comentarii…

____________________________________________________________________________________________

Intr-o dimineata perfecta de iarna cand agitatia este in toi ca sa ajunga fiecare la serviciul lui (si ca un facut, toata lumea trebuie sa ajunga la ora 8 undeva) pe holisorul meu de la intrarea in vastul apartament ma tot foiesc ba dupa cizme, caciuli, paltoane, fulare, etc…
Si…ma tot aplecam ba sa-i pun fii-mii cizmele, ba sa mi le pun pe-ale mele, ba sa-i rearanjez hainele ei pe dedesubt, ba sa iau o poseta, ba sa re-verific ghiozdanul… Oricum, aplecaturi la greu (ma mir cum de nu reusesc in felul asta sa dau jos burta ca e mai ceva daca as face cateva abdomene bune)
Marius din spatele meu ma tot urmareste cu privirea. De fapt, n-are loc sa se invarta si el…asa ca sta incremenit intr-un colt si asteapta sa-i dau bagajele si sa coboare…
Andra il ia la intrebari:
– Auzi, tati, ce te uiti atat la mama?? Ce, nu stii cum arata??
Tat-su nu stie sa dea raspunsuri serioase (iar eu ma intreb de unde stie fii-mea atatea prostii)
– Ei ma uit si eu la fundul ei! – faza la care-mi venea sa-i crap capu’ ca eu eram deja transpirata si agitata…
– Ei, degeaba te uiti ca nici macar nu mai este de showbiz!!!

What???? Am uitat in secunda aia ce faceam asa ca imi indes caciula pe urechi si imi arunc geanta pe spate si-o intreb:
– Adicaaaaaa, cum sa fie?? Adica ce fel e ala de showbiz??
Andra da din mana a paguba.
– Ei, mami si tu acum. Ala de showbiz e ala de pozat si de pus in reviste. Acum doar n-ai pretentia ca mai arati bine!
A dres dup-aia busuiocul cu” Stii mami, pentru mine esti cea mai frumoasa!!”. Am uitat cand m-a strans in brate si mi-a declarat a nu stiu cata oara ca ma iubeste profund.

19 responses to “D’ale Andrei”

  1. Cris says :

    copilul asta pe masura ce creste le produce cu din ce in ce mai mult talent😀

  2. Cecilia says :

    Andra e de milioane! Pontoasa ca tine Lili…asa ma binedispun postarile tale cu ce mai fac nazdravanii tai…:))

    • Liliana Moise says :

      Voi va distrati, dar eu sufar, mai fetelor. Chiar asa am ajuns?? Nici macar nu mai sunt de revista :((((

      • Cris says :

        tu draga lili, uita-te ce copii frumosi ai, la ce-ti mai trebuie oglinda?
        zilele trecute aveam o intalnire… ma duc si eu ca omul sa ma aranjez… si fi-mea a stat coordonator…
        „mai da un pic si la ochi, sa fii mai frumoasa”
        si cand am iesit din baie, andrei a ramas ca la dentist…
        „ce frumaosa esti, parca nu esti mama mea!”

        asa ca am decis ca la scoala sa nu ma infiintez nearanjata… deh, sa aiba copilul cuc e sa se laude😀, ca ma-sa e buna, si nu doar la spalat vase…

        esti de revista, nominalizare pe coperta „mama anului”!

  3. Raluca says :

    :))))) mor de ras :)))) deja ma dor obrajii =))

  4. Liliana Moise says :

    Cris, asta cu aranjatu’ si cu cazutul pe spate de admiratie de catre copil am experimentat-o si eu. Si cat e de placut!! Mai ales cand plodul incearca sa te imite si isi da la ochi cu un mov extraordinar de sclipicios, si muuuult ca sa fie glossy. Un fel de familia Adams doar ca avea sclipiciuri peste tot.

    Cat despre plecat la scoala asa…eh, eu mi-am propus ca macar sa ma dau cu ruj de cate ori ies din casa (asta nu inseamna ca ma tine pana ma intorc). Pana acum vad ca mi-a iesit…sa vedem de-acum incolo.

    Iar nominalizarea…multam fain! De-as merita macar…

  5. Dana says :

    Auzi, mamis, dar parca tu stai la etajul 5, nu? ia baga matalutza zilnic niste scari doua cate doua, sau trei cate trei; la deal in sus, bineinteles; sa vezi ce-ti reinventezi popoul:)

    Andrusca ii minunata, asta-i lucru sigur!

    mai, dar gluma gluma, insa eu m-as simti tare aiurea sa-mi zica din astea mandra noastra; parca nici daca ar zice barbatu’ nu m-ar afecta atata; oare nu-i o perioada prin care trec toate fetitele? cand mama-i naspa si tata-i cel mai cel? te intreb pentru ca mi-am adus aminte de o cunostiinta a carei fetita la 5-6 ani ii spunea „eu am cea mai urata mama! nu este nici blonda, nici cu parul lung…” chestii din astea; mai, si cunostiinta mea arata de revista, numai ca era bruneta, cu parul scurt si purta ochelari; in schimb taica-so era zeul zeilor „taticul meu cel frumos!”

    • Liliana Moise says :

      Da, Dana stiu, si eu initial m-am simtit groaznic, dar este atat de simpatica atunci cand zice ca ea nu crede astea, ca ea ma vede cea mai frumoasa mama din lume.
      Si Andra are o relatie speciala cu mami, nu cu tati.
      In general copiii imita comportamentul parintilor, si daca eu in anumite situatii m-am vazut “hoasca batrana” copilul a folosit expresia intr-un moment prielnic ei. Celelalte…cine stie pe unde la mai aude?? Avem o gramada de surse de cultura😛 de jur imprejur. Ei sunt ca niste buretei si absorb tot ce se poate absorbi.
      Dar daca eu as spune tot timpul ca..uite ce zana si ce frumoasa sunt, absolut firesc ca si ea ar imita acest comportament.

  6. Maria says :

    mama, mama ce transanta e Andrushka! eu cred ca va ajunge la TV cand va fi mare, sa conduca un talk-show, ceva😀

    • Liliana Moise says :

      Uof, Maria, doua chestii nu mi-as dori sa faca copilul meu (pe langa cele denaturate): sa fie prezentatoare Tv sau sa fie actrita de telenovele.
      Dar nu se stie niciodata si daca asta va fi marea ei vocatie, atunci nu ma voi opune.

      • NelaM says :

        Hai ma, Lilian, da’ ce ai cu prezentatoarele acuma?!!
        Uita-te la Esca si „tu est foutu”😀
        Si asta cu telenobelas, ce-ti veni?!
        Spaniola e cea mai raspandita limba del mondo!
        Pai se poate!?

        Te pupescu, mi-e dor de voi, mai zi-mi ce mai faceti!

  7. Meli says :

    Andra rulzzzz!!!!
    Liliac,sa fii mandra ca ai o asemenea fetita :X
    Va pupam cu drag!

  8. NelaM says :

    Vezi ca-s cu ochii pe voi, stii, da?
    Hai, va pup!

  9. Selen says :

    Criminala fii-ta!! iti dai seama ce va fi cand va scoate si Parlamentarul astfel dew perle?! chiar ca show de comedie :)))

Lasă un răspuns

