Ajutor!!

Imi plec genunchii in podea, imi asez barbia-n piept, imi impreunez mainile a rugaciune si-ti soptesc: Te rog, Ajuta-ne!!

Da, tu, cel ce citesti acum aceste randuri.

Ajuta-ne asa cum poti si stii mai bine, ajuta-ne sa descoperim ca rasaritul este minunat, ajuta-ne sa aflam ca lumea este infinita, ajuta-ne sa crestem. Ti-o cer in numele copilului meu Raisa!!! Nu, nu este prunca nascuta de mine, dar o simt ca si cum ar fi. Am descoperit-o cand era mica-mica in burtica mamei ei, am crescut-o toata sarcina, ne-am bucurat la fiecare echografie, ne-am impartasit impresiile de dupa controale, ne-am vazut pozele 3D si 4D, ne-am interpretat analizele, am condus-o pe Katty, mamica dulcelui trandafiras, catre sala de nasteri…si-am asteptat, si-am asteptat…
Si s-a intamplat sa fie o zi nenorocoasa, din pacate…
Acum…speram. Speram intr-o minune asa ca avem nevoie de ajutor.

Iar daca te intrebi ce-ai putea face…ti-as sugera sa te gandesti in primul rand ce poti face cu cei 2% din impozitul pe venit. Ar putea sa o ajute pe sufletica aceasta atat de chinuita. Mult mai mult decat te-ar ajuta pe tine ignorand un drum catre administratia financiara.
Sau azi ai putea renunta la cina in oras si ai redescoperi cat de mester bucatar esti, sau ai putea renunta la pachetul de tigari (macar la jumate), sau poate la berea cea de toate zilele (promit ca fac eu cinste cu o limonada!) sau poate la o oja fitoasa sau…sau…sau…

Ce zici?? MA AJUTI???

Si daca n-ai inteles ce vreau, pentru ca ti-am vorbit prea in soapta, ai putea sa intelegi mai bine povestea spusa chiar de mamica ei prin glasul altor mamici minunate!

7 responses to “Ajutor!!”

  1. Crocomam says :

    Puternic si profund mesajul mami!La fel am simtit dar nu as fi putut sa o spun atat de frumos! va pupam cu drag!

  2. Cristina Ana says :

    Nu-mi pot opri lacrimile! Un mesaj atit de emotionant, mi-a intrat direct in inima si in suflet…!

  3. Iulika says :

    Esti minunata mamis!Si sunt tare mandra ca te cunosc.Imi promit solemn ca atunci cand voi veni in Romania så facem cumva så ne intalnim så te imbratisez strans si cald.Mesajul acesta imi va ramane in suflet multa vreme.

  4. kushter says :

    Îmi place blogul dvs.!

  5. raluca_u says :

    Multa putere Raisa, cu astfel de oameni care lupta pentru binele tau sunt sigura ca totul va fi bine.
    Esti deosebita, un mesaj care mi-a patruns adanc in suflet.

Lasă un răspuns

