Decoratie speciala

Imi place sa ma implic in tot felul de activitati cu copiii mei tocmai pentru a-mi vedea creatia inflorind si ca este apreciata.
In aceasta minunata seara m-am intrecut pe mine insami. Creatia mea deosebita n-are niciun fel de forma…dar cu o durere crunta intre omoplati l-am putut plimba, dansa si chiar alina nitel pe Radu dintr-o miorlaiala de-aia de-ti vine sa pleci la padure si pentru ca am facut asa un efort supraomenesc el a considerat ca trebuie sa stranute pe umarul meu si sa-mi lase ditamai epoletul. Unul singur! Nici macar n-am stiut ca mi l-a pus acolo. M-as fi simtit onorata si mi-ar fi crescut inca o inima-n piept.
Dragul mamei, cum a facut el asa un gest maret pentru mama lui!!

L-am purtat cu mandrie (epoletul!!) si cu suficienta modestie pana cand m-a deconspirat Andra.
– Mami, ce-ai pe umar??
Mirata, incerc sa ma intorc sa ma uit dar am spatele intepenit asa ca ma vad nevoita doar sa trag cu coada ochiului. Si vad maretia! Trag de umarul bluzei sa o privesc in toata splendoarea ei, ma minunez de ce distinctie am putut sa port pe umar atata vreme si-i dau fetei o explicatie savanta:
– Muci, mama, muci am! Muci uscati si intinsi! Cred ca de la frate-tu!
Andra incepe sa se schimonoseasca a scarba, sa scoata onomatopee specifice, sa-si faca greata.
La un moment dat se opreste, pret de cateva secunde nu are niciun fel de reactie ca apoi sa se lumineze toata si cu un zambet cat toata fata imi spune:
– Mamiiiiii, de fapt iti sta asa de bine!!! Si esti minunata!

Oare ce-o fi vrut sa zica? Ca ma asortez de minune cu „maretia” sa mucul??

6 responses to “Decoratie speciala”

  1. Meli says :

    Vaiii,mor aici de ras !!! Auzi ce distinctie, „maretia” sa mucul :))))
    Pup nazdravanii! :-*

  2. Maria says :

    eu cred ca a vrut sa spuna ca epoletul ala te face si mai si. O asemenea decoratie nu poate decat sa infrumuseteze😀

  3. SabinaY. says :

    Iata cum draga de Andra stie sa o incurajeze pe mami cu cele mai frumoase cuvinte.
    Draga de ea!

  4. Raluca says :

    Hai ca deja e nervos Relu de ce rad asa in hohote si nu ma opresc macar sa-i explic de ce :))))
    =))) superrrrr

  5. Sima Monica says :

    M-am prapadit de ras daca se poate zice asa. Doamne ce fata minunata ai. Va pup dragilor.

Lasă un răspuns

