Gandire perfecta

Chiar daca primavara a venit dintr-o data si este minunata si simtim ca ne trezim la viata, noi inca mai transhumam. Adica eu. Adica…eu pe ei. Adica nu m-am lasat de facut rocade in miez de noapte.

Asa ca si asta noapte, ca de obicei, mi-am luat fata in brate (oare cat o sa o mai pot cara?!) si am dus-o langa tat-su eu urmand sa-l iau pe dezvelici langa mine.
In timp ce-am lipit fata de pieptul meu, mi s-a cuibarit la piept si…cu ochii inchisi ma intreaba:
– Mami, este bine asa cum am gandit eu???

Initial m-am blocat. Ma gandeam ca mititica mea avea ceva pe suflet si n-a reusit sa-mi zica pana cand am trimis-o la culcare asa ca a ramas sa ma intrebe mai tarziu. Ma gandeam ca o fi simtit cand am luat-o in brate de s-a cuibarit atat de frumos la pieptul meu si…avea totusi ceva nerezolvat. Asa ca-i soptesc usurel:
– Dar la ce te-ai gandit, iubire???

Din momentul acela s-a lasat liniste. Iar eu stateam cu copila in brate in mijlocul holului asteptand un raspuns. Uitandu-ma la ea mai bine am realizat ca dormea profund, probabil ca visase ceva…asa ca i-am sarutat crestetul ei de fetita desteapta si frumoasa si din nou i-am soptit:
– Da, mami, este perfect!! Ai gandit corect!

Nu stiam la ce ma refer dar faptul ca instantaneu a inceput sa zambeasca in somn m-a facut sa cred ca dadusem raspunsul potrivit. Mi-era asa de draga cum statea linistita in bratele mele cu zambetul acela naucitor pe fata!!! M-a topit!

Oare ce-o fi visat???

Azi dimineata am intrebat-o. Mi-a spus ca n-a visat nimic. Apoi, dupa o ezitare, mi-a spus ca este putin stresata din cauza scolii. Draga de ea…

5 responses to “Gandire perfecta”

  1. Meli says :

    Ce frumos….asa imagine frumoasa am in minte acum,cu voi doua…
    Pup dulce scolarita mica! :-*

  2. Mami de Josh says :

    Draga de ea.Ce moment superb,you made my day:x

  3. Sima Monica says :

    Dupa ce am ras copios, acum plang cu lacrimi de crocodil. Pupa fata din partea mea.

Lasă un răspuns

