Troc reciproc avantajos?!

Unul la o margine a patului, celălalt la marginea cealaltă, privind către acelaşi film în aceeaşi seară este o imagine destul de izolată în familia noastra. Nu pentru că ne evităm ci pentru că fiecare îşi respectă propriile preferinţe în ale cinematografiei şi nu comentează gusturile celuilalt. De multe ori unul rămâne înţepenit în faţa PC-ului (adică eu) şi celălalt stă lungit la vreun Discovery sau la vreun film de acţiune (el).
Aseară s-a întâmplat minunea. Ne-a prins în faţa TV-ului acelaşi film. Îl privim în linişte în timp ce Radu ne povesteşte cateceva din lumea viselor stând cu antenele parabolice înfipte bine în pieptul mamei lui iar împământarea este ancorată în pieptul tatălui său.
Momentul ăla de linişte este înterupt brusc de sunetele alerte care anunţau calupul publicitar.
Ca să fac momentul să treacă mai repede şi mai uşor, încerc o conversaţie stupidă. Cu voce şoptită îi spun marelui El:
-Auzi, trebuie să schimbăm periuţele de dinţi.
Nu mă priveşte, nu se agită, nu mă contrează, nici măcar nu se mişcă. Din vârful buzelor îmi zice tot şoptit:
-Da, le schimbăm dar să ştii ca eu o iau pe-a lui Răducelu!
M-am blocat şi-mi venea să sar la jugulara lui dar am realizat comicul situaţiei, m-a buşit râsul (tot în şoaptă, evident) şi am ţinut să-l apostrofez într-un fel:
– Măi, dar tu nu poţi să fii niciodată serios?? Eu am probleme existentiale în miez de noapte iar tu nu mă ajuţi în niciun fel.
Se intoarce uşor către mine, mă ia de mână în încercarea de a ma linişti şi îmi şopteşte şi el:
-Uite, ca să nu mai fii supărată să ştii că tu o poţi lua pe-a mea!!

Noroc că a fost un calup publicitar scurt…

4 responses to “Troc reciproc avantajos?!”

  1. Danae says :

    M-am binedispus. Sunteti fani!

  2. IRINA says :

    am ras de numa! tare-mi e dor de voi! pupici dulci!

  3. SabinaY says :

    Hehe,foarte dragut!

  4. Sima Monica says :

    Nu ma mai pot opri din ras :)))).

Lasă un răspuns

