Fetişuri

Majoritatea dintre noi se ataseaza de cate ceva, de un lucru, de o planta sau chiar de-un animalut.
Eu personal recunosc ca ma atasez de orice! Orice-mi pica in mana. De la pungi de plastic, chitante sau bonuri de casa pana la ate de bumbac sau sireturi…

Dar nu despre mine voiam sa scriu ci despre Radu care a descoperit binecuvantarea fermoarelor. Distractie mai mare decat sa mestece fermoare nu exista pe lumea asta. Aveam o bluza de casa dintr-un fleece, care imi era extrem de draga. Fiind pufoasa o simteam ca facand parte din mine pe vreme de iarna. Si…cum alaptatul inca este la putere pentru micul meu zeu, dupa ce isi lua portia de nectar incepea sa roada si… ambrozia. A ajuns saracul fermoar de toata jena, desirat, imprastiat, scos din matca lui. Ce sa mai, are o imagine dezolanta😦 Aceeasi soarta au si niste bigmene, geaca si un pulover de-ale lui.
Acum sunt atenta la ceea ce imbrac cand sunt pe langa el. Trebuie sa fie obligatoriu fara fermoar si fara nasturi…Si astia din urma sunt deliciosi rau de tot. La fel de deliciosi ca si aia de la fetele de perna. De multe ori am senzatia ca am pus fata de perna uda. De multe ori chiar am avut dileme vis a vis de acest aspect. M-am auto-linistit pentru ca eu INCA mai calc lenjeria de pat (stiu-stiu fac parte dintre ultimii mohicani :D) deci n-avea cum sa ramana nici macar jilava darmite uda rau de tot?!

Dar dintre toate nimic nu se compara cu distractia din baie.
Avand-o pe Andra atat de neajutorata, am hotarat ca usa de la baie trebuie sa se deschida extrem de usor. Strategia asta era aplicabila cu multi ani in urma. Impingeam usor usa si…tac-pac, accesul in lumea mirifica a…toaletei se facea fara mare greutate. Si-a descoperit si Radu minunea minunilor. Asa ca daca nu suntem cu ochii pe el si-l scapam in baie e dezastru. Si nu, nu ne deranjeaza faptul ca toate smacolenele de baie aterizeaza de la locul lor direct in cada (am facut in we asta un dulapior de nici eu nu mai ajung la ele :)))). NU ne deranjeaza ca scoate din cosul cu rufe tot ce poate scoate (de obicei cam pana la jumatatea lui) Recunosc ca mi-e sa nu se dezechilibreze in timp ce trage de vreo haina de pe-acolo si sa se duca fix cu capul de pereti sau… Doamne-fereste, nici nu vreau sa ma gandesc la altele.
Cel mai rau ma doare ca are-o fixatie cu vasul de toaleta. Targetul lui este sa faca cu manuta valuri in apa din vas. Asa ca in incercarea lui disperata de a-si face pe plac are toate sansele sa cada-n cap direct in…lacul de acumulare. Si daca pana acum aveam niste obsesii raportate la felul in care trebuie sa arate obiectul cu pricina, acum…numai spirt nu torn zilnic in el si sa-i dau foc ca sa fiu sigura ca este suficient de curat😦 M-am cam saturat, totusi.
Acum am o noua tema de casa. Trebuie sa gasesc o alta solutie de a folosi odorizant de wc si care sa nu fie nevoit sa atarne pe marginea vasului. Evident ca ala de-l avem acum il culeg zilnic de cateva ori din apele adanci😀

7 responses to “Fetişuri”

  1. Cecilia says :

    Inventiv Radu! Si asa e…iti trebuie nervi tari si rabdare cu dovleceii astia…au o imaginatie!
    Va pupam cu drag!

  2. Raluca says :

    :))) tot timpul rad in hohote la postarile tale! :))))

    Sunt si deodorante de pus in bazinul de apa, dar apoi se va face Radu albastru tot :))))

    • Liliana Moise says :

      😀 Si eu ma amuz copios, dar abia dupa ce-mi trec nervii aia nerosi😀

      Am incercat si eu cu o butelcuta care se pune in bazinul de toaleta dar…nu stiu cum e proiectat al noatru ca nu inchide supapa cum trebuie din cauza lui si consumam apa de-aiurea.
      Iar pastila aia albastra ar fi ultima noastra solutie. Nu prea-mi place rezultatul dar se pare ca n-avem incotro. Astept sa se consume asta de-l am acum si trecem la masuri extreme.

  3. SabinaY says :

    Vai,parca o vad pe Lisa. Placerea cea mai mare,e tocmai vasul de toaleta. Si peria de langa vas,cand n-am fost pe faza, Lisa tocmai isi facea igiena orala,cu peria aia:((
    Va pup

    • Liliana Moise says :

      Eu ma intreb destul de des ce-o fi atat de fascinant la wc???
      La noi peria sta dupa piciorul de la chiuveta. Este mostenire de pe vremea Andrei. Acum, toata lumea stie ca acolo, la dos, o gaseste.
      Dar Lisa-i o dulce. Ce conteaza cu ce face ea igiena orala?? Important este sa o faca. Si poate va fi o norocoasa😉

  4. Sima Monica says :

    Nu te mai citisem de mult timp dar acum am recuperat temeinic si trebuie sa iti spun ca m-am relaxat total. Ma amuza teribil ce fac copilasii tai desi, sa fiu in pielea ta, probabil ca nu m-as mai amuza. Oricum, minunati copii. Va pup.

Lasă un răspuns

