O prietena

Nu sunt o mare priceputa in niciun domeniu, nu excelez nici profesional, nici ca mama, nici ca sotie. Dar in schimb pot sa spun cu mana pe inima ca am prieteni. Multi prieteni. Unii extrem de apropiati, altii mai putin apropiati dar cu care ori de cate ori vorbesc sau ma intalnesc imi da o senzatie de bine. Imi place acest lucru si am certitudinea ca ori de cate ori am nevoie de un sfat sau de o parere sau de o vorba buna chiar am pe umarul cui sa plang. In extrema cealalta, sunt atat de mandra cand stiu ca unii oameni care nu fac parte din familia mea, atunci cand doresc sa ia o decizie ma consulta, incearca sa-mi afle parerea. Pentru mine este extrem de frumos si de incurajator.

Daca este sa privesc in urma si sa spun ca am lasat ceva pe pamanatul asta as putea sa strig in gura mare ca am prieteni!! Am prieteni adevarati. Asta nu inseamna ca nu exista si persoane cu care nu reusesc sa rezonez sau care nu vibreaza pe aceeasi lungime de unda, dar tind sa cred ca sunt extrem de putini. Si nu voi face niciodata nimic in plus fata de ceea ce am facut pana acum sa le pot demonstra ca se inseala in privinta mea.

Trecand peste astfel de lucruri as vrea sa povestesc despre G. O fata extrem de simpatica cu care nu am schimbat fata-n fata mai mult de 20 de cuvinte si alea din punct de vedere profesional. Ne-am intalnit la un curs. Ea trebuia sa curseze pe partea de exploatare aplicatii, eu doar realizam suportul tehnic. Nu cred ca a durat mai mult de 2 ore toata intrevederea iar interventia mea a fost destul de scurta si de concisa, venind de fiecare data in sprijinul expunerii ei. La sfarsit am tras linie si am ajuns la concluzia ca ne-am completat reciproc si-am fi facut echipa buna in situatia in care s-ar fi impus acest lucru.

Ea a plecat mai departe, eu am ramas cu o impresie impecabila despre o profesionista in domeniul ei de activitate.

Din acel moment s-au dezlantuit conversatiile noastre. Profesionale, evident. Eu cautam raspunsuri acolo unde aveam lacune, ea ma sprijinea si ma sustinea. Din una-n alta ajunsesem sa discutam zilnic. Fara sa constientizam am alunecat pe panta prieteniei. Supersituatie! Incetul cu incetul am descoperit ca nu avem fizic nimic in comun. Ea nu are copii, eu nu am timp liber. Nici macar nu activam pe acelasi domeniu profesional. Deci s-ar putea spune ca suntem ca apa cu uleiul. Ce sa mai zic ca nici macar nu stam aproape sa putem spune ca dezvoltam o relatie bazata pe acest lucru. Nu! Ea este la Constanta, eu in Galati. Dar distanta nu-i o piedica pentru nimic.

Tare-s mandra ca am astfel de persoane in preajma si ca viata imi demonstreaza zilnic ca lumea in care eu traiesc este de fapt o lume buna.

Ar fi trebuit sa scriu cate-o poveste despre toti prietenii mei. Ma gandesc ca fiecare merita.

5 responses to “O prietena”

  1. Meli says :

    Ce frumos!
    G.cred ca e tare mandra sa citeasca asemenea randuri.

    E minunat sa poti spune in ziua de azi ca ai prieteni…prieteni adevarati!

    • Liliana Moise says :

      Meli, G. nici macar nu stie ca scriu intr-un blog. Si nu, n-am scris aici in ideea de a ma citi.
      Eu stiu cine ma poarta in suflet si fara sa ma citeasca undeva. Poate odata si-odata o sa-i spun.

      Si da, chiar am prieteni adevarati. Tu esti una dintre ele. Intr-o zi o sa te recunosti in anumite randuri scrise pe-aici. Nu spun cand si cu ce ocazie :))))))

      • Meli says :

        Lili,e o mare bucurie sa stiu ca ma numar printre prietenii tai! >:D<
        Sentimentul e reciproc,sa stii!

  2. Sabina Y. says :

    Foarte frumos Lili!

    Eu iti multumesc ca esti prietena mea, nu vorbim des, dar o simt, undeva acolo, in piept.🙂

Lasă un răspuns

