Vulpita pacalita de ursulet (II)

A inceput vara! Vara aia adevarata cand disperati de caldura din interiorul apartamentelor, toata lumea iese la plimbare seara, pe racoare.

De ani de zile, noi avem un obicei destul de nesanatos. Iesim seara la cate-o inghetata. Dar pentru ca eu mi-am propus sa nu mai fac excese culinare de niciun fel, este evident ca am taiat minunata delicatesa de pe lista. Am lasat-o doar o singura data pe saptamana, sa o savurez ca pe-un trofeu.

In seara asta cand am intrat in casa (de la role, evident!) M. isi intampina odrasla:

– Andra, mergi sa mancam o inghetata??

Adica un fel de…”mananci calule ovaz”???? N-am avut putere sa parez invitatia in niciun fel ci din contra simteam cum imi stralucesc ochii de bucurie si deja ma visam stand singura si facand un dus. Singura dupa muuuulta vreme!

Si a meritat sa nu vociferez in niciun fel.

La un moment dat apare Radu de mana cu frate-miu. Pardon…in bratele lu’ frate-miu😀. Evident a avut o tinta directa: sub dus. In timp ce-l sapuneam pe ficior apare si Andra ca o boare, unsa de ciocolata in jurul gurii, lingand cu nesat ultimele picaturi de inghetata topita, crantanind cornetul ca pe-o delicatesa nemaipomenita. In fata lui!!

Si, pentru ca seamana cu mama ei, evident ca partea cea mai buna din orice o pastreaza la sfarsit, varful cornetului, care este plin de ciocolata, savurandu-se dupa ce s-a mancat toata inghetata si s-a baut o gura de apa. Asa facem intotdeauna, regula asta fiind bine intiparita in mintile noastre. Si eu fac la fel, evident.

De aceasta data Andra n-a facut rabat de la regula asa ca, in timp ce se pregatea sa intre in cada, si-a asezat tacticos varful de cornet pe marginea chiuvetei. GRESEALA!!! Si doar i-am spus de nenumarate ori ca nu trebuie sa mancam in toata casa. Asta e!

In acest timp, il scot pe Radu din cada, il sterg, il masez si ma intorc sa iau halatul de baie. Din spatele meu se aude un urlet sfasietor:

– Nuuuuuuu, Radu, nuuuuuuuuuu!

Ma intorc infricosata ca cine stie ce se intamplase. Dar imaginea ce mi se derula in fata ochilor era una din cele mai firesti. Radu reusise sa se intinda la cornetul cu pricina si, dupa ce l-a apucat bine, l-a indesat cu amandoua mainile in gura. Andra il apuca de falci sa-i scoata bucatita, Radu le inclesta mai tare, Andra tragea de baiat, el batea in retragere si-si proteja gurita cu amandoua mainile.

M-a busit rasul. Andra plangea😦. Radu era fericit! Tat-su ameninta pe dincolo (n-am inteles de ce?!) Ca-n filme…Ca-n alea proaste😦

A durat nebunia minute bune si a trebuit sa ma adun ca sa pot sa discut cu Andra despre intamplarea cu pricina. Sincera sa fiu…m-am cam bucurat in sinea mea nu pentru faptul ca Radu a mancat o porcarie ci pentru faptul ca Andra a primit inca o lectie de viata. Ea trebuie sa inteleaga ca uneori este bine sa se grabeasca pentru ca altfel intotdeauna va fi cineva care sigur i-0 va lua inainte!

One response to “Vulpita pacalita de ursulet (II)”

  1. Raluca says :

    :)))) iarta-ma ca rad, dar ai povestit super haios scena :)))). Parca il si vad pe Radu satisfacut :))). Si poate se apuca Andra de mancat, cand vede ca altfel ramane fara papa😀.

    Dar eu am o curiozitate. Prin fraza aia ca a meritat sa nu vociferezi inseamna ca ai apucat sa faci dusul minunat?🙂

    :-* multumesc mult de reclama! >:D<

Lasă un răspuns

