Ce ma face fericita?!

Citeam zilele trecute pe blogurile mele preferate, cum fetele isi pasau cate-o leapsa una la alta…si am urmarit cu interes cum lucrurile marunte pot face pe cineva fericit.

Acum,Dana m-a nominalizat in listuta ei. Sunt surprinsa, recunosc.

Eu nu-s genul care sa nu fiu fericita din nimicuri. Pot sa rad si daca vad un deget sau daca vad o floare sau daca vad un gandacel. Am si momente de nervozitate dar alea sunt razlete si rapid trecatoare.

Sa incerc acum sa fac o lista a lucrurile care imi provoaca maxim de fericire.

1. casa mea. N-as putea sa traiesc fara sa am casa mea. Locul meu, oaza mea de liniste. As fi in stare sa fac orice pentru acest lucru.

Imi place zilnic cum se aude cand bag cheia in usa, imi place cand deschid usa si ma invadeaza mirosul meu sau lumina din jurul lucrurilor atat de dragi mie.

2. mirosul copiilor mei. In orice imprejurare as fi, atunci cand ii iau in brate si-i miros ma umplu de bine. Ei pot sa vina dupa o repriza de alergat in parc ca tot miros frumos pentru mine.

3. zilele insorite. Cand ma trezesc dimineata primul lucru care-l fac…imi arunc o privire pe geam. Privesc trecatorii care se grabesc care incotro. Ma uit apoi sa vad daca sunt nori si ce culoare au ei.

Iar daca ziua este senina, cu urme de nori albi, cu oameni care merg nezgribuliti…atunci pentru mine poate incepe o zi perfecta.

4. florile mele. Imi place sa cresc flori. Am un balcon plin. Cu sau fara inflorescenta, mi-s dragi toate. Imi place sa le vad verdele, sa le vad cum cresc. Imi place ritualul meu de fiecare seara cand ma duc sa le ud, sa le rearanjez putin, sa culeg frunzele uscate, sa le schimb pozitiile…

5. prietenii mei. Cred ca m-as reduce la nimic daca n-as avea prieteni. De altfel, ma bucur pentru orice noua „cunostinta” si sufar pentru orice „despartire”.

6. calatoriile. De orice fel ar fi ele. Daca cineva imi spune „Hai” eu deja sunt cu bagajul pregatit la usa. Si daca nu pot pleca tot timpul hai-hui, atunci imi dau zilnic motive ca sa ies din casa macar putin.

7. parfumurile. De orice fel, de orice marca, de oriunde, scumpe sau ieftine, in sticlute colorate sau fade, inalte sau grase, mici sau imense. Imi plac si atat. Si nu le folosesc dupa firma producatoare ci dupa starea mea de spirit. N-am un parfum care sa ma defineasca…

Dana, special pentru tine, ca m-ai intrebat si eu am ocolit raspunsul pentru ca te banuiam de lucruri „necurate”, spun ca parfumul meu preferat este „J’adore” de la Di(h)or.

8. rebusul, problemele de logica. In momentele mele de relax prefer sa pun mana pe-un creion si sa ma tavalesc pe pat sa rezolv un careu sau sa ma agat de o problema si sa o intorc pe toate partile pana ii gasesc rezolvarea. Ma simt extaziata la sfarsit cand vad rezultatul. Nicio carte buna nu ma face sa vibrez la fel.

9. lucrul manual. Da, imi place la nebunie sa fac tot felul de chestii maruntele. Decupez, lipesc, aranjez cu mare-mare drag! Dar nu facute din capul meu ci musai dupa scheme si indicatii. Din categoriile cele mai apreciate de mine fac parte origami si lucrul cu margelele de nisip.

10. berea Reds cu lamaie. Asta-i ultima mea „achizitie”. Eu sunt o mare NEconsumatoare de orice bautura. Nu beau cafea, nu beau suc, nu beau vin, nu beau bere. Si nici macar nu beau apa carbogazoasa. Sunt extrem de fericita cu apa mea plata. Ei, am gustat cateva sortimente de beri de-astea de fete dar niciuna nu mi s-a parut suficient de buna pentru gustul meu. Nu stiu cine mi-a adus primul Reds cu lamaie..ca de atunci am ramas fan. Asa ca ori de cate ori merg la cumparaturi imi mai cumpar cate-o cutie. O pun la frigider si o beau cand imi aduc aminte😉

Si..chiar daca top-ul s-a epuizat, as vrea totusi sa amintesc de inca un lucru care ma face sa ma simt bine: oamenii care zambesc!! Dimineata cand merg la serviciu (sau in oricare alta parte!) si intalnesc oameni care zambesc imi vine sa ma duc la ei si sa-i strang in brate. De multe ori, insa, numai eu merg spre destinatie avand un zambet tamp intins pe toata fata.

Si daca e sa dau leapsa mai departe, as vrea sa aflu ce ar face-o fericita pe Dana, mamica de frunzulite sau poate pe Iulia, mamica de bebe voios ?!

4 responses to “Ce ma face fericita?!”

  1. diana says :

    Ma gandeam ca ai renuntat sa mai scrii, dupa cum ti-am mai spus imi plac tare mult povestioarele tale. pupici.

    • Liliana Moise says :

      Eheheeee, n-am avut deloc inspiratie. Nu ca azi m-ar fi pocnit dar ar fi fost necivilizat sa nu rasund unei provocari.
      Pe tine cand te voi citi pe blog??
      Pana atunci…ne vedem duminica! Pup U back!

  2. Raluca says :

    Ahaaa. Citind primele 3 din top am fost sigura ca suntem la fel :)). Dar apoi te-ai indepartat :))

    Multumim ca ne-ai permis sa te cunoastem mai bine!

Lasă un răspuns

