Noapte dansanta

Cum se lasa cu iulie (a doua jumatate!) cum se da tonul la distractie pentru noi. Cred ca am inceput in forta de pe 24, cu ziua lu’ taica-miu, pe 27 am implinit 11 ani de casnicie, pe 29 o sarbatoresc la distanta pe draga mea I. (stie ea cine este!), pe 30 iar am avut petrecere la o alta prietena. Bine ca D. este plecat de ani buni in State, ca de altfel il sarbatoream si pe el pe 31. Si incepe august. Cu 2, cand il sarbatoresc pe frate-miu, pe 5 o sarbatoresc pe mama iar pe 6 am facut-o lata la Ş. De-aici incolo mai am de sarbatorit, cam pana pe 20. Ca pe 22 plec in concediu!!! (pe 15, de Sf. Marie, am de sarbatorit cam 80% din familion :D)
Dar sa ma opresc la distractia de aseara.
Noi de ceva vreme n-am mai plecat cam nicaieri, din motive de copil mic😀. Radu n-a dormit nicio noapte in alta parte decat in patul nostru. Dar, a devenit si el intre timp baiat mare. Si cum Ş. ne-a facut o invitatie greu de refuzat am zis…de ce nu?!
Undeva, in Smardan, la o poarta portocalie, eram asteptati la un gratar. De multa vreme n-am mai participat la ceva atat de frumos. Ne-a intampinat o curte maaaaaaare, cu cupola de trandafiri, iar peste tot se asternea un gazon des, verde si care mirosea a proaspat taiat.
Jacuzzi era pregatit pentru cei curajosi, baldachin pentru cei mai obositi, mese rustice pentru cei dornici de a face conversatie.
Gratarul asezat intr-o parte, numai cat sa ne arate ca ceva se intampla in zona respectiva, barul plin de bunatati baubile, pus la dispozitia tuturor.
In spate, pentru cei curajosi care au venit cu copiii era un miniorasel de distractie pentru ei. Ce distractie era in megatrambulina!!!!
Intr-un cuvant: minunat! Un loc de vis.
Dar ce a fost mei frumos din toata atmosfera aceasta a fost faptul ca m-am reintalnit cu multi prieteni! Si-am dansat cum n-am mai facut-o de multa vreme. Fara niciun fel de constrangeri legate de tinute, fara niciun fel de retineri fata de ceilalti. Pur si simplu m-am desfasurat ca-n zilele bune ale tineretii. Mi-am amintit de discotecile de altadata, de atmosfera deosebita care se crea de fiecare data cand se lasa inserarea iar eu eram cu vreo 10-15 ani mai tanara.
Hai, sa recunosc ca a fost si-un dezavantaj DOAR pentru mine: am fost sofer asa ca n-am avut acces decat la cocktail-uri non-alcoolice. Oricum, nu m-a deranjat chiar deloc acest aspect.
Din pacate, asa cum ma asteptam de altfel, M. a clacat. El este singurul om de pe planeta asta (pe care-l cunosc eu!) care vara este racit! Da’ racit, nu gluma!!! Cu stari febrile, cu transpiratie rece, cu umplut batiste, cu stranuturi pana la faza de declansat starea alergica a sa, cu umflat de ochi evident.
In asemenea conditii, pe la ora 2 ne-am retras. Am fi putut sa o mai lungim putin dar decat sa agravam situatia, am preferat sa nu-i facem pe toti partasi la „durerile” noastre.
Dupa ce-am ajuns cu bine in patucul nostru…m-am asezat la un film. Si-am dat drumu laaaaarg la geam pentru a simti briza noptii cum ne patrunde in camera.
De-aici a inceput cosmarul. In cartier era o petrecere tinereasca. Mult prea tinereasca!! Se inaltau in tot cartierul niste zgomote pe niste ritmuri manelicesti, pline de tanguieli. Uof, viata mea!!! Am sperat sa se termine, ca orice calup muzical din vechile discoteci. Am spus ca-s capabila sa suport cateva. Asa ca m-am abandonat filmului. Tanguielile de afara nu conteneau sub nicio forma, dar faptul ca reuseam sa le ignor se datorau actiunii urmarite. Pauzele publicitare imi creau cosmaruri!!!!
Se facuse 4 dimineata si miorlaielile de afara INCA mai rasunau. Nu pot sa inteleg cum cineva este capabil ca timp de ore sa asculte acele tampenii. Stateam si ma gandeam cum se distrau oare acei tineri?? Au fost capabili sa se distreze macar 10% din cat ma distrasem eu cu cateva ore inainte?? Ma tem ca nu. Plina de nervi, am ales sa inchid geamul si sa ma tavalesc de caldura decat sa fiu nevoita sa mai suport inca o ora sau doua de ascultat acelasi ritm mizerabil si infect!

Am adormit in cele din urma…dar am avut cosmaruri…
Pacat de seara care incepuse atat de frumos!!!!!

3 responses to “Noapte dansanta”

  1. Raluca says :

    Oricum ramasesem paf la descrierea locului minunat, asa ca atunci cand ai zis ca ai mai si dansat, mi s-a parut seara ideala! Faina zi ati petrecut (trecand peste manele si raceala :D)

  2. Maria says :

    Mama, mama ce distractie faina ati tras. se pare ca week-endul asta a fost rost de dans si de bairam😀. ma bucur mult ca te-ai simtit bine. cu intarziere, happy anniversary si distractie faina in concediu.

  3. Sima Monica says :

    La multi ani pt aniversarea voastra si de la noi. Ma bucur ca sunteti bine si va simtiti bine. Va pupam. Numai bine.

Lasă un răspuns

