Bine ca-i marti! :D

M-am trezit nauca. Si am asa un sentiment ca a trecut mult timp de ieri. Poate din cauza trezirilor mele repetate. Poate din cauza gandurilor care ma framanata, poate din cauza ca-s dereglata putin si am nevoie de niste reparatii capitale.
Cert este ca m-am trezit cu gandul ca azi este joi.
Senina…il intreb pe M.
– Ce zi este azi??
Mormaind, ca si cum mi-ar fi cerut sa nu-l deranjez cu asemenea prostii la ore matinale, imi raspunde printre dinti:
– Marti!! De ce???
– Cum, marti??
Am bombanit usurel si mi-am continuat ritualul de dimineata.
Plec de manuta cu Andra catre scoala, si ca si cum n-as fi stiut vreodata in viata mea ce zi ar fi azi, o intreb pe fii-mea:
– Mai, mami, ce zi este azi??
– Marti, mama.
Oftez usurel. Andra ma simte:
– Mami, dar tie nu-ti place ziua de marti??
Ma trezesc la realitate. As fi vrut sa-i explic ca o urasc, ca prefer vinerea, ca ma enerveaza orice zi de marti, la fel ca si cea de miercuri😀
Nu puteram sa-i fac asa ceva copilei, ca doar ea mergea la scoala.
– Marti, mama?? Ooooo, este superba ziua de marti!!! O iubesc si-mi place la nebunie!!
Mi-am intors privirea sa nu ma vada, sa nu-mi citeasca grimasele.
– Si mie-mi place ziua de marti. Sunt fericita!

Mi-am inghitit gandurile si mi-am propus sa vad lumea altfel. Sa privesc prin ochii de copil totul. Sa iau lucrurile asa cum vin, chiar daca e marti! Sa iau partea buna din toata treaba asta: bine ca nu-i 13!

One response to “Bine ca-i marti! :D”

  1. Luminita says :

    sa fie asa cum iti doresti sa Doamne ajuta sa reusim!

Lasă un răspuns

