Prima compunere

…facuta la ambitie. Dupa un episod de suparare cand am declarat ca nu mai putem fi prietene asa ca trecem la relatia mama-fiica.

Eu am modificat doua cuvinte. Am ales sa spuna „spre scoala” si nu „catre scoala” si am sugerat ca ar fi mai bine sa „intre intr-o lume magica” si nu „intr-o lume noua”.

In rest…compozitie 100% Andra. Sunt cam mandra😉

11 responses to “Prima compunere”

  1. Raluca says :

    UAU! Am ramas masca! Eu nici acum nu cred ca as putea scrie atat de frumos, atat de metaforic! UAU! (ca sa nu mai zic de scrisul frumos si caligrafic!)

  2. Cris says :

    pai ai si de ce!!! cata poezie e aici…
    si cat de frumos scrie!!
    abia astept sa-i arat maine lui andrei, poate se trezeste orgoliul!
    pai acum inteleg de ce scrie incet, macar rezultatul merita!

    • Liliana Moise says :

      Mai, Cris, dar e muuult prea incet. Daca ar fi mai repejor putin si daca nu s-ar pierde in amanunte inutile (alteori, nu acum!) atunci zau ca ar fi perfect! Si daca ar invata cat este de pretios timpul pierdut atunci poate ca as castiga razboiul😀

  3. Nela says :

    Wow, ce frumos! Bravo, Andra.
    Mamis, cam ai de ce sa fii mandra!

  4. Dana says :

    Foarte, foarte fumos!
    M-a impresionat mult al treilea paragraf…incerc sa-mi inchipui ce a simtit sufletelul tau de mama.

    Bravo Andra!

  5. Iuliana says :

    Wow cat de frumos a zis in compunere si ce scris caligrafic!Wow!Am uitat cat de frumos se poate scrie .Ai de ce så fii mandra, draga Lili!
    Pupå vulpita constiincioasa!

Trackbacks / Pingbacks

  1. Filă biografică « Ioan Usca - Aprilie 16, 2012

Lasă un răspuns

