Da’ pana cand??

Eu, ca mama si ca persoana neconsumatoare de lapte, mi-am impus ca macar copiii mei sa aiba o masa cu lapte in fiecare zi. Nu stiu acum cat o fi de valabila chestia cu calciu, dar ma gandesc ca intotdeauna o masa calda este binevenita, mai ales pe vremea asta.
Asa ca dimineata, ori de trebuie sa ne echipam in goana mare ca trebuie sa ajungem la serviciu sau la scoala, ori in zilele somnoroase de we, dupa ce facem tura de complezenta prin baia familiei, fiecare isi cunoaste locul pe canapea. Fiecare se aseaza si asteapta. Isi asteapta linistit lapticul cu cereale. Si de-aici incepe ritualul…
Eu (sau oricine este prin casa in afara celor mici) pregatesc ibricul de lapte caldut, umplu 2 castronele cu cereale ce asteapta sa fie inmuiata imediat. Andra nici in ruptul capului nu poate fi convinsa sa renunte la cerealele ei. Radu e mai docil asa ca accepta graul expandat.
Cat timp stau cerealele la umflat, urmeaza partea a doua a ritualului. Se aseaza masuta la canapea, se da lingura preferata a fiecaruia in manuta, se aduc prosopele si in cele din urma se aduc castronelele.
Numai ca asta micu’ s-a smecherit. A inceput sa-si arunce cate-o privire in farfuria celuilalt sa nu carecumva sa aiba mai mult sau altceva mai bun.
Si cum Andra manca ciocapicu’ ei obisnuit, evident ca pluteau barcutele alea ciocolatii in castronul ei. Iar Radu le-a vazut! Si din acest moment s-a terminat cu armonia la masa!!!! Am fost nevoita sa-i arunc cateva coji de-alea ciocolatoase sa guste si papilele lui gustative. Pana cand sa fie pacalit ca aia ce mananca sor’sa este „câh”??
Cel mai cumplit a fost cu ruperea bucatilor in sferturi. Ca sa para muuult mai multe. Halal… Eu care visam sa ii conving spre ceva mai sanatos…

Lasă un răspuns

