Intrebari existentiale

In seara asta am avut cu Andra niste schimburi de replici destul de interesante.
Recunosc ca m-am cam blocat.

1. Stii, mami, ca noi toti de pe planeta asta suntem rude?? Pentru ca toata lumea se trage din Adam si Eva.
2. Ce rasa aveau Adam si Eva?? Tot ea imi raspunde. Cred ca Eva era alba si Adam era negru si-au facut impreuna un copil galben!

Are dreptate copila, genetica ne cam contrazice religia. Asa ca o luam ca atare…Dar trebuie sa recunoastem ca daca e sa ne luam dupa legende, Eva a fost extrem de fericita😉
Ii povestesc eu in mare despre rasa neagra, galbena si caucaziana.

3. Cum arata rasa comunistilor??

Nu a retinut faza cu „caucazienii” asa ca ce mi-e comunist, ce mi-e caucazian??!! N-am stiut ce sa-i zic. Am incercat usurel sa-i povestesc despre doctrine politice. Cam greu pentru nivelul ei asa ca am revenit la povesti despre Adam si Eva😀

Si totusi, cred ca mai degraba ne tragem din extrateresti!

Lasă un răspuns

